19.10.2023 11:33

Boeing Spirit AeroSystems компаниясымен өнім сапасына қатысты мәселелер аясында үлкен мәміле жасайды

Boeing (BA) өзінің жеткізушісі Spirit AeroSystems (SPR) компаниясымен соңғы айларда пайда болған өндіріс пен сапа мәселелерін шешуге және компанияға материалдық жағынан ғана емес, имидждік жағынан да шығындар әкелуге үміттеніп, маңызды қаржылық келісім жасады. Бұл келісім Spirit бас директоры Том Джентайлдың жақында жұмыстан шығарылуынан кейін болды. Сәрсенбіде жасалған мәміле Spirit өндірістік жүйесін тұрақтандыруға және оны Boeing өндірісінің жоспарланған өсу қарқынына дайындауға бағытталған.

Келісім-шартқа Gentail spirit дағдарысы кезінде кеткеннен кейін он күн өткен соң қол қойылды. Ол Тараптар арасындағы барлық заңды талаптарға рұқсат береді және өзара тиімді, операциялық тұрақтылықты нығайтады және клиенттер алдындағы міндеттемелерді орындауға көмектеседі.

Келісім шарттарына сәйкес, Boeing капиталды инвестициялау үшін Spirit $100 млн береді. Сонымен қатар, Boeing екі жыл ішінде Spirit төлемдерін $455 миллион долларға көбейтеді, 2026 жылдан 2033 жылға дейін қосалқы бөлшектердің бағасын төмендету арқылы $265 миллион долларды қайтару мүмкіндігі бар.

Мәміле бірқатар өндірістік мәселелерден кейін жасалды, соның ішінде 737 MAX фюзеляждың артқы жағындағы дұрыс бұрғыланбаған тесіктер. Бұл Boeing-тің үшінші тоқсанда MAX ұшақтарын кең тексерулер мен жөндеуге байланысты шығынға ұшырауына әкелді.

Boeing басшылығы бұл келісім сапаны жақсарту және болашақ жеткізілімдерді арттыру үшін ынтымақтастықты жақсартуға ықпал етеді деп санайды. Келісімшарт сонымен қатар бағаға қатысты болды, бағаның кейбір компоненттері көтерілді, бірақ 2026 жылдан бастап жеткізілетін кеме жиынтықтары – бағалар төмендеді. Бұл өзгеріс 2023-2025 жылдар аралығында Spirit кірісін $455 миллион долларға арттырады деп болжануда, бірақ 2026-2033 жылдар аралығында оны $265 миллион долларға қысқартады.

Boeing-ті дүр сілкіндірген Spirit-тің өндірістік ақаулары ағымдағы жылдың екінші тоқсанында $206 миллион доллар шығынға әкеліп соқтырды және қазірдің өзінде жеткізілген Max 737-нің шамамен 165-ін тексеруге мәжбүр етті.

Investingpro мәліметтері бойынша, Spirit AeroSystems айтарлықтай қарыз жүктемесімен жұмыс істейді және қолма-қол ақшаны тез күйдіреді. Екінші жағынан, Boeing, нарықтық капитализациясы $113,05 млрд. Компания соңғы он екі айда кірістің жедел өсуін көрсетеді, бірақ бұл процесте тиімді емес. Осы екі компания арасындағы келісім олардың қаржылық және операциялық тұрақтылығын арттыруға бағытталған стратегиялық қадам болып табылады.