26.09.2024 12:39

Stellantis қытайлық электромобиль өндірушілердің тәсілін қабылдауға ұмтылады

Stellantis (STLA) бас директоры Карлос Таварес бәсекелестікке қарсы деп сынаған Еуропа мен АҚШ тарифтеріне қарамастан, қытайлық электромобиль өндірушілері пайдаланатын шығындарды азайту стратегиясын қабылдауға ниетті. Алайда әлемдегі көлемі жағынан төртінші автоөндіруші жетістікке жету үшін Атлантиканың екі жағындағы сауда кедергілерін еңсеруге тура келеді.

Таварес тарифтерді тұзақ деп атайды, олар дәстүрлі автоөндірушілерге зиян келтіреді, оларды шынайылықтан қорғайды, онда қытайлық бәсекелестер электр көліктерін шамамен үштен бірге арзан шығарады. Оның пікірінше, бәсекелестіктің ең жақсы тәсілі —  «өзіміз қытайлық болуға тырысу».
Бұл стратегия Stellantis компаниясының өткен жылдың қазан айында қытайлық электромобиль өндірушісі Leapmotor-дың 21% акциясын сатып алып, Stellantis-ке Leapmotor технологияларына қолжетімділік және Қытайдан тыс жерлерде оның электромобильдерін шығаруға эксклюзивті құқықтар берген бірлескен кәсіпорын құрды.

«Болашақта еуропалық өңірдегі өндірісті оқшаулау қытайлық автомобильдерге жоғары баж салығын болдырмауға мүмкіндік береді, соның арқасында компания ЕО нарығындағы бәсекеге қабілеттілікті арттырады және түсімді ұлғайтады», – деп атап өтті Freedom Finance Global сарапшысы Владимир Чернов. 
Stellantis ЕО мен АҚШ-та кездесетін проблемалар Қытаймен жаһандық бәсекелестік жағдайында барлық автоөндірушілерге ұқсайды. Алайда, Stellantis және тағы бірнеше компания бәсекеге қабілетті болу үшін қытайлық автоөндірушілермен серіктестік құрып, одан әрі жылжыды.
Stellantis қазірдің өзінде неғұрлым танымал Fiat, Jeep және Alfa Romeo брендтерінің модельдерімен бірге Польшадағы зауытында Leapmotor электромобильдерін шығарады. Таварес сондай-ақ компания Солтүстік Америкада Leapmotor электромобильдерін шығаруды бастай алатынын атап өтті.
Алайда бұл стратегияны жүзеге асыру Еуропа мен АҚШ-та қиындықтарға тап болып отыр, себебі өңірлер қытайлық электромобильдер мен технологияларға деген көзқарастары жағынан айтарлықтай ерекшеленеді. Еуропада қытайлық электромобильдер сатылуда, ал елдер жаңа зауыттар салу үшін субсидиялар ұсынады. Еуропалық автоөндірушілер қытайлық технологияларды белсенді пайдаланады — мысалы, Volkswagen қытай нарығы үшін қол жетімді электромобильдерді бірлесіп әзірлеу үшін қытайлық Xpeng компаниясының үлесін сатып алды.