Amazon: жаңа драйверде жан-жақты даму
Электрондық коммерцияның ірі платформасы. Forrester консалтингтік компаниясының бағалауы бойынша, 2027 жылға қарай АҚШ-тағы бөлшек сауданың жалпы көлемі 5,5 трлн долларға жетеді, оның 1,6 трлн доллары онлайн-сегментке түседі. Осылайша, CAGR онлайн сатылымы алдағы төрт жылда 10% құрайды, ал жалпы бөлшек сауда құрылымындағы интернет-сауданың үлесі шамамен 15% - дан 30% - ға дейін кеңейеді. Салыстыру үшін: бүгінгі таңда ҚХР-да онлайн-сатылым бөлшек сауда көлемінің шамамен 30%, Ұлыбританияда-шамамен 24% құрайды. Amazon АҚШ нарығында тоқтап қалмайды және ірі дамушы экономикаларға белсенді инвестиция салады. Осы бағыттағы соңғы қадамдардың ішінде біз жүк тасымалдауға мамандандырылған Үнді авиациялық компаниясының бизнесін қаржыландыруды атап өтеміз. Осының арқасында Amazon бизнестің өсуі үшін қосымша драйверлерді қамтамасыз етеді және аймақтағы шығындарды бақылауды жақсартады. Сегментті дамытудың маңызды оң факторы 31 қаңтарда іске қосылған АҚШ-тың Buy with Prime (BwP) бағдарламасы болады, ол үшінші тарап сатушыларына барлық Amazon қызметтеріне (төлемдер, логистика және т.б.) қол жеткізуге мүмкіндік береді және Amazon Prime абоненттерімен өз сайттары арқылы тікелей сауда жасауға мүмкіндік береді. BwP бағдарламасын жүзеге асыру электрондық коммерция нарығының қол жетімділігін арттырады және Amazon Prime-ға құндылық қосады.
Бұлтты инфрақұрылымның қарқынды дамып келе жатқан нарығының көшбасшысы. Amazon WebServices (AWS) IaaS бұлттық нарығының шамамен үштен бірін алады. Microsoft пен Google-дің ең жақын бәсекелестері оған шамамен 21% және 11% иелік етеді. Amazon өзінің AWS graviton3 (ARM архитектурасына негізделген) жаңа CPU-да жұмыс істейтін серверлердің үлесін арттырады, олар AMD және Intel-дің x86 аналогтарымен салыстырғанда бір долларға жақсы нәтиже береді. Research And Markets есептеулері бойынша бұлтты есептеулердің жаһандық нарығының көлемі 2022-2027 жылдары жыл сайын 17,9% - ға ұлғаяды және осы кезеңнің соңына қарай $1,24 трлн-ға жетеді. Amazon үшін негізгі IaaS және PaaS ішкі сегменттері көрсетілген уақыт аралығында орташа жылдық өсу қарқынын 22,5% және 23,4% деңгейінде көрсетеді.
Шығын бағамына бақылау. Пандемия кезінде бизнестің барлық сегменттерінің көрсеткіштері белсенді түрде жақсарғаннан кейін, Amazon ауқымды оңтайландыру бағдарламасын бастады. Біз компанияның осы бағыттағы қадамдарын оң бағалай мыз және алға қойылған мақсаттарға қол жеткізуге сенеміз, әсіресе қабылданған шаралар операциялық маржаны минустан алып тастауға мүмкіндік беретін онлайн-коммерция бағытында, оны 2024 жылы 5,3% - ға дейін жеткіземіз. Бұлтты бизнес сегментінде компания тұрақты түрде жоғары операциялық рентабельділікті көрсетеді (20% немесе одан да көп). Бұл үрдіс есептеу тиімділігінің артуы және орташа чектің өсуі арқылы дами береді.
Күрделі макроэкономикалық жағдайларда бизнес пен операциялық тиімділіктің өсуі. 2022 жылдың қазан-желтоқсан айларындағы Amazon кірісі 8,6% г/г-ға, $149,2 млрд-қа дейін өсті, бұл менеджмент болжамынан (+2-8% г/г) және нарық күтулерінен (+6% г/г) жақсырақ болды. 5 млрд долларға бағаланған валюта бағамдарының (ВК) теріс әсерін есепке алмағанда, кіріс 12,2% г/г-ға өсті.US (GAAP) тек $0,03 құрады, сонымен қатар FactSet сарапшылары бұл нәтижені орташа есеппен $0,17 белгісіне қойды. Бір реттік шығындарды есепке алмағанда, EPS шамамен $0,51 құрады. Қазіргі уақытта Amazon акциялары негізгі құнға үлкен жеңілдікпен саудаланады және негізгі еселіктердің орташа тарихи мәндерінен әлдеқайда төмен бағаланады. Компания бизнестің негізгі сегменттерінде көшбасшылық позициясын сақтайды, жаңа перспективалы өңірлерде дамиды, ауқымды оңтайландыру бағдарламаларын іске асырады. Ағымдағы жыл қиын болады деп уәде бергенімен, біз Amazon бизнесінің өсу қарқыны мен кірістілігінің 2024 жылы қалпына келуін күтеміз және оның ұзақ мерзімді қаржылық көрсеткіштерін жақсарту әлеуетін маңызды деп санаймыз.
Біздің amzn акциясының мақсатты бағасы - $146, ұсыныс - «сатып алу».