American Airlines Group. Жоғарылай түсуде

American Airlines Group Inc. (AAPL) еншілес компаниялар арқылы желілік тасымалдаушы ретінде жұмыс істейді. Көлік статистикасы Бюросының (BTS) мәліметтері бойынша, топтың АҚШ нарығындағы үлесі шамамен 17,6% құрайды.


Инвестициялық тартымдылық факторлары


Саланы толығымен қалпына келтіру. Жолаушылар ағындары жеткілікті тұрақты болып қалады, бұған АҚШ көлік қауіпсіздігі басқармасының (TSA) деректері дәлел бола алады. Тіпті 2022 жылдың маусым айының шыңынан кейін орташа әуе билеттерінің бағасын түзетуді ескере отырып, тарифтер әлі де 2019 жылғы деңгейден асып түседі Nerdwallet және ARC порталдарының мәліметтері бойынша. Дүниежүзілік туристік ұйымның (UNWTO) мәліметтері бойынша, бүкіл әлемдегі қонақүйлердегі нөмірлердің жұмыспен қамтылуы жоғары деңгейде сақталып, пандемияға дейінгі мәнге жетті. Сондай-ақ, АТР бағыттарында туризмнің дамуын ескерген жөн, өйткені Қытай карантиндік режимнен бас тартты.


Халықаралық кесте әлі де операциялық көрсеткіштердің драйвері болып табылады. Маусымдық үлгілерді ескере отырып, компания халықаралық рейстерде сенімді нәтиже көрсетті. Латын Америкасы елдері компания жолаушыларының ең танымал бағыттарының бірі болып қала береді: бір жыл ішінде трафиктің өсуі (RPM) 17,7% құрады. Бұл ретте есепті үш айда сұраныс 7,5% - ға өсті. Транс-Тынық мұхиты бағыттарының танымалдығы да артып келеді, дегенмен олардың кірістегі үлесі шамалы. Трансатлантикалық бағыттар маусымдық түрде сұраныстың салқындауын көрсетті. Дегенмен, операциялар деңгейі әлі де 2019 жылдың бірінші тоқсанындағы нәтижелерден айтарлықтай жоғары. жалпы, халықаралық рейстерге сұраныс тұрақты болып қала береді және трафик бойынша пандемияға дейінгі деңгейге жетті (тек 5% - ға артта қалды). АТР-ға/одан ұшуға сұраныс бұл айырмашылықты 2023 жылы өтей алады деп күтілуде. Ресурстарды халықаралық рейстерге бағыттау үшін компания аймақтық тасымалдауға экспозицияны қысқартады: флоттағы аймақтық ұшақтардың саны азайды, сонымен қатар маршруттың орташа қашықтығы төмендеді, бұл AAL дің Mesa Airlines (MESA) келісімінің бұзылуына байланысты болуы мүмкін.


Қаржылық көрсеткіштердің жақсаруы байқалады. Есепті кезеңде $2,8 миллиард доллар көлемінде айтарлықтай оң ақша ағыны пайда болды, бұл жаңа ұшақтарды сатып алудың төмен көлеміне байланысты болуы мүмкін. Бұл соңғы 10 жылдағы ең жоғары тоқсандық көрсеткіш. Дегенмен, компания бұрын несиелік ұпайдың төмендеуіне себеп болған борыштық міндеттемелердің төмендеу қарқынын жеделдетпейді. 2025 жылға дейінгі ұзақ мерзімді мақсат қарыздың тағы $2-3 миллиард долларға азаюын білдіреді.


Менеджмент компанияның қызметтеріне тұрақты сұраныс аясында оң болжамдар береді. Өткізу қабілеті (ASM) екінші тоқсанда, басшылықтың айтуынша, 3,5–5,5% ж/ж өсуі керек, бұл операциялардың қалпына келу қарқынының баяулауын көрсетеді. Дегенмен, ол 2020 жылға дейін байқалғаннан әлі де жоғары. Бұл ретте неғұрлым елеулі баяулау билеттердің бағасын көрсетеді, бұл TRASM бір жылда 2-4% - ға төмендегенін білдіреді. Отынды есептемегенде шығыстардың үлес көрсеткіші аса маңызды Персоналмен еңбек келісімшарттарын жаңарту аясында бір жыл ішінде 3,5–5,5% - ға өседі. Алайда, жанармай бағасының бір галлон үшін $2,65–2,75 долларға дейін төмендеуі операциялық маржаға оң әсер етеді, ол 11-13% аралығында болады деп болжануда. Түзетілген EPS $1,2–1,4 диапазонында күтіледі, бұл 2019 жылдың тиісті тоқсанындағы нәтиженің шамамен 70% құрайды. Сонымен қатар, жаңа келісім бойынша қызметкерлердің жалақысының өсуін ескере отырып, бір жылдағы көрсеткіш өзгерген жоқ.


Бағалау өте тартымды көрінеді. Қазір компания форвардтық мультипликаторлармен сауда жасауда:


P / S-0,2 x (10 жыл ішінде бұл ең төменгі мәндердің бірі, тек 2020 жылдың наурызында аз атап өтілді)


• P/E — 5,1 x (Factset Airlines Index аясында 7,4 x қарсы)


Біздің AAL қағазы бойынша мақсатымыз - $23. "Сатып алуды" ұсынамыз.