General Motors: электрлендіру жалғасуда
General Motors Company (GM) - Солтүстік Америкадағы автомобильдер мен бөлшектерді жобалаудан бастап енгізуге дейінгі ең ірі толық циклді автомобиль өндірушілердің бірі. GM еншілес компаниялары мен бірлескен кәсіпорындары Chevrolet, Buick, GMC, Cadillac, Baojun және Wuling брендтерімен автомобильдер сатады. АҚШ-тағы жаңа автомобильдерді сату нарығындағы концерннің үлесі 16% - дан асады.
GM тұрақты сұранысты сақтай отырып, өз өнімдерінің жоғары бағасынан пайда табуды жалғастыруда. Бірінші тоқсанда компанияда автомобильдерді жеткізу көлемі 10%-ға т/т, 1,38 млн бірлікке дейін қысқарды, алайда оның таза пайдасы 2022 жылғы қазан-желтоқсандағы $3 млрд-тан $3,1 млрд-қа дейін өсті. АҚШ дилерлеріндегі GM машиналарының қорлары өсуді жалғастыруда: бірінші тоқсанның соңында олар бір жыл бұрынғы кезеңдегі 274 мыңға қарағанда шамамен 412 мыңды құрады. Бұл компания сатудың жоғары көлемін ақшалай түрде сақтай алады деп болжауға негіз береді. Жаңа көліктердің бағасы жоғары болып қала береді. Бұл компания сатудың жоғары көлемін ақшалай түрде сақтай алады деп болжауға негіз береді. Жаңа көліктердің бағасы жоғары болып қала береді. COX Automotive мәліметтері бойынша, қаңтардан мамырға дейін олардың деңгейі өткен жылы $48 мың деңгейінде қол жеткізілген тарихи рекордтан жоғары болды.
Қаңтар-наурыз айларында Солтүстік Америкада GM жеңіл электромобильдерін сату көлемі 26% кв/кв-ға артып, 20 мың бірліктен асты, ал бір жыл бұрын концерн тек 457 автокөлік сатты. Менеджменттің бірінші жартыжылдықта 50 мың электромобильді сату және үшінші-төртінші тоқсанда олардың жеткізілім көлемін екі есеге арттыру жоспары одан да жігерлендіреді. Осылайша, Солтүстік Америка нарығына 150 мың бірлік жеткізілуі мүмкін, бұл 2022 жылдың көлемінен үш еседен астам асады. Қазіргі уақытта автомобиль өндірушісі АҚШ-тағы жаңа электромобильдер нарығындағы үлесін 8,4% деп бағалайды. Биылғы жылы GM Silverado, Blazer және Equinox EV желісін шығаруды жоспарлап отыр. Сонымен қатар, компания 2025 жылға дейін сегментті дамытуға қатысты бірқатар бағдарларын растады. Менеджмент онжылдықтың ортасына қарай электромобильдерді сатудан түсетін кірісті $50 млрд деңгейінде болжайды, ал жалпы кіріс сол уақытқа дейін $225 млрд (~12% CAGR) жетуі мүмкін. 2025 жылға қарай автоөндіруші электромобильдер шығару көлемін жылына 1 млн бірлікке дейін жеткізуді жоспарлап отыр. Мүмкін, нарық қатысушылары алдағы тоқсандарда компанияның осы өсіп келе жатқан сегментіне назар аударуы мүмкін.
Бірінші тоқсандағы нәтижелерді таныстыра отырып, General Motors ағымдағы жылдың қорытындысы бойынша BrightDrop коммерциялық пайдалану үшін электр фургондарын сату болжамын $1 млрд деңгейінде растады. Сәуір айының басында компания ағымдағы жылдың басында ашылған CAMI Assembly зауытында шығарылған 500-ден астам Bright Drop EVO 600 фургондарының бірінші партиясын нарыққа шығарды. Жаңа сегмент шынымен қарқын ала бастаған сияқты. GM Verizon, FedEx, WalMart және Kroger корпоративтік клиенттерінің арасында. Өндірісті жылдам орналастыру автогигантқа Солтүстік Америкадағы коммерциялық электр көлігі нарығында айтарлықтай үлес алуға мүмкіндік береді.
General Motors Company акциялары өткен жылдың үшінші тоқсанынан бастап пайда болған $30-42 баға дәлізінің жоғарғы шекарасына оралуға қабілетті деп санаймыз, бұл кезде кірістің ұлғаюы кезінде компанияның операциялық маржасы 10% - дан төмен болды. Жаңа сегменттердегі сатылымдардың өсуі және жоғары сұраныс пен бағаны сақтай отырып, автомобиль қорларын қалпына келтіру келесі 12 айдың көкжиегінде автоконцерн қағаздары құнының оң динамикасын қамтамасыз ете алады.
GM акциясының мақсатты бағасы — $41, «сатып алуды» ұсынамыз.