Crocs, Inc. Төзімді аяқ киім өндірушісі

Crocs, Inc. (CROX) - Колорадо штатының Брумфилд қаласында орналасқан американдық аяқ киім компаниясы, ол Crocs маркалы көбік бітеуіштерін шығарады әрі сатады. Компания өз өнімдерін 85-ке жуық елде көтерме саудагерлер, бөлшек сауда дүкендері, электрондық коммерция сайттары және үшінші тарап базарлары арқылы сатады. Компания кірісінің 70% Солтүстік Америкадан (АҚШ және Канада) келеді. 2022 жылдың ақпанында Сrocs итальяндық HEYDUDE аяқ киім өндірушісін $2,3 миллиард долларға сатып алды.

Негізгі инвестициялық тезистер

1. Crocs - тің басты бәсекелестік артықшылығы —  қуатты брендтің болуы. Компания өзінің аяқ киімін әлемнің 85-тен астам елінде сатады. Брендті нығайту — бұл компанияның тиімді маркетингтік стратегиясы. Crocs үлкен танымалдылыққа жету үшін әртүрлі серіктестіктерге сүйенеді. Компания Джастин Бибер және Bad Bunny сияқты жұлдыздармен, сондай-ақ Balenciaga сән үйімен бірлесіп шектеулі бітелу серияларын жасайды. Сән әлемінде мықты брендке ие болу - бұл бәсекеге қабілетті салада сәттіліктің кепілі, мұнда адамдар үлкен таңдау жасайды.

2. 27 сәуірде Crocs I қаржылық тоқсан туралы жақсы есеп берді. Табыс пен таза пайда нарықтың күткенінен де, компанияның өзінен де жоғары болды. Crocs болжамды арттырды. Енді басшылық бұрынғы 10-13% болжамның орнына 11-14% диапазонында сатылымның өсуін күтуде.  Бір жылға арналған EPS болжамы $11–$11,31 диапазонынан $11,17–$11,73 дейін көтерілді. Дегенмен, инвесторлар пайда болжамдарының күшті өсуін қамтамасыз еткендіктен, біраз көңілдері қалды. Есептіліктен кейін пайданы белгілеу жалғасты.

3. Дегенмен, аттас бренд те, жаңадан сатып алынған HEYDUDE де кірістің жоғары екі таңбалы өсу қарқынын көрсететінін және компанияның жалпы операциялық маржасы саладағы ең жоғары көрсеткіштердің бірі екенін атап өткен жөн. Crocs жалпы маржасы 53,2%, ал Nike 42,8% және lululemon 55,3% құрайды. Crocs операциялық маржасы бойынша көшбасшылар 25,7% құрайды, ал Nike және Lululemon сәйкесінше 11,2% және 21,4% құрайды.

4. Біз жылдық болжамды жақсарту жағдайында, сондай-ақ төмен бағаланған мультипликаторлармен бірге ағымдағы фонның едәуір бөлігі қазірдің өзінде бағамен қамтамасыз етілген деп айтуға болады деп санаймыз. Бұл ретте II тоқсанға неғұрлым әлсіз болжам жағдайында, сондай-ақ біз күткен таяз рецессия жағдайында эмитент жақын болашақта қысымға ұшырауы мүмкін деп күтуге болады.

5. Негізгі тәуекелдер брендтің бастапқы шағында және оның бәсекелестеріне қатысты әлі де шағын капиталдандыруында жатыр. Сонымен қатар, компанияның борыштық жүктемесі жоғары, бұл жоғары ставкалар аясында акцияларға қысым жасайды. Дегенмен, біз Crocs-те қарызға қызмет көрсету проблемалары болады деп ойламаймыз. Компанияның ағымдағы коэффициенті 1,76 х құрайды, яғни ағымдағы активтер қосымша капиталды қажет етпестен қысқа мерзімді міндеттемелерді өтей алады.
8,3 х деңгейіндегі форвардтық мультипликатор (тиісінше 14,4 х және 18х деңгейіндегі 3 жылдық және 5 жылдық мәндерге қарсы) Орта мерзімді инвестициялар үшін тартымды арақатынасты білдіреді деп есептейміз. Біз әділ Мән 10–13x деңгейінде деп санаймыз.

Компанияның мақсатты бағасы - $140, "сатып алуды" ұсынамыз.