MINISO. Қытайдың арзан сатушысы

MINISO (MNSO) – 2013 жылы құрылған қытайлық лоукостер компаниясы, тауарларды белгіленген бағамен сатумен айналысады. Компания Қытайда негізгі бизнесті жүргізеді және косметика, кеңсе керек-жарақтары, ойыншықтар және ас үй құралдары сияқты үй тауарлары мен тұтыну өнімдерін сатуға маманданған.

Негізгі инвестициялық тезистер

• ҚКП Саяси бюросының шілде айының соңындағы мәлімдемелері мемлекеттің ішкі сұранысты ынталандыруға бейілділігін куәландырады, одан бірінші кезекте екінші қажеттіліктегі тауарлардың отандық секторы пайда көреді. Ел басшылығы халықтың үй тауарларын сатып алуды ұлғайту қажеттілігін атап өтті – MINISO компанияның тауарлардың осы санатын сатуға бағдарлануына байланысты осындай шаралардың негізгі бенефициарларының бірі болып табылады.

• Компанияның 2023 жылдың екінші тоқсанындағы есебі күткеннен де жақсы болуы мүмкін. Карантиндер жойылғаннан кейін қытай экономикасының баяу қалпына келуіне байланысты халық қымбат заттарды сатып алудан бас тартады, бірақ екінші қажеттіліктегі арзан тауарларға – MINISO - ның негізгі ассортиментіне жұмсалатын шығындар Қытай азаматтарының «кейінге қалдырылған сұранысын» жүзеге асырудың жалғасуына байланысты жоғары деңгейде қалып отыр.

• Компанияның сатылымының ұзақ мерзімді өсуінің қосымша факторы Қытай билігінің отандық нарықта Қытай брендтерінің танымалдылығын арттыру саясаты болуы мүмкін. 2022 жылдың жазында бұрын өзін жапондық дүкендер желісі ретінде көрсеткен MINISO 2023 жылдың 1-ші тоқсанының соңына қарай өз брендінің жапондық позициясынан арылуға және қытайлық өндірушілерді ілгерілету үшін маркетингтік стратегияға назар аударуға уәде берді. Қытай азаматтарының отандық брендтерге деген қызығушылығының артуы жаңартылған MINISO кірісінің өсу драйверлерінің бірі бола алады.

MNSO акциялары бойынша мақсатты бағасы – $25,  «сатып алуды» ұсынамыз.