IPO Klaviyo. Автоматика маркетинг қызметінде

25 тамызда IPO-ға Klaviyo маркетингтік платформасын жасаушы өтініш берді. Орналастыру андеррайтерлері – Goldman Sachs, Morgan Stanley, Citigroup, Barclays және басқалары.

 Компания несімен қызықты? 

• Компания туралы. Klaviyo 2012 жылы құрылған және бүгінгі күнге дейін Бостонда орналасқан, тұтынушыларға көптеген танымал электрондық коммерция платформаларымен біріктірілген SaaS шешімін ұсынады. 2022 жылы компания $9,5 миллиард долларға бағаланды, содан бері оның құны қайта қаралмады. Компания бойынша пайдалану клиенттерге маркетингтік хабарламаларды электрондық пошта, SMS және push хабарламалары арқылы автоматты түрде жіберуге мүмкіндік береді. Klaviyo Forbes Cloud 100-де алтыншы орында. 2023 жылдың 30 маусымындағы жағдай бойынша компания клиенттерінің жалпы саны 130 мыңнан асты, олардың негізгі үлесін Shopify сатушылары құрайды. Klaviyo өнімін Shopify, Salesforce Commerce Cloud, WooCommerce және тағы 300-ге жуық тұтынушыларға қызмет көрсету платформалары мен жеткізу шешімдеріне біріктіруге болады. Екінші күнтізбелік тоқсанның соңында Klaviyo - да оның клиенттік базасынан шамамен 7 миллиард тұтынушы профилі жиналды. Осының арқасында компания тұтынушылардың мінез-құлқын болжау үлгілерін жақсарта алады. 

• Әлеуетті нарық. MarketsandMarkets талдау агенттігінің мәліметтері бойынша, маркетингті автоматтандырудың әлемдік нарығы 2022 жылы $ 5,2 млрд-тан 2027 жылға қарай $ 9,5 млрд-қа дейін өседі. Компанияның негізгі бәсекелестері-Braze, ActiveCampaign, Iterable, Adobe, Salesforce, Oracle, Mailchimp және Maropost. 

• Қаржылық көрсеткіштер. 2022 жылы Klaviyo кірісі 63% - ға өсті, 2023 жылдың бірінші жартыжылдығында бұл көрсеткіш тағы 54%-ға өсті. EBIT маржасы 2021 жылы -27% және 2022 жылы -12%-дан ағымдағы жылдың қаңтар-маусымында 2% - ға дейін өсті. Екінші тоқсанның соңында компанияның жиынтық активтерінен қолма-қол ақшаның үлесі 64% құрады, оның балансында қарыз болған жоқ.