Mondelez International. Тәттілерден ақша табыңыз

Mondelez International сатылымы (2012 жылға дейін Kraft Foods) Америкада, Еуропада, Африкада және Таяу Шығыста кондитерлік өнімдер, тағамдар, ірімшіктер мен азық-түлік өнімдерін шығарады және сатады. Бұл печенье нарығындағы №1 ойыншы, шоколад нарығындағы №2, печенье мен тағамдар нарығындағы №3 ойыншы. Белгілі бренд атаулары: Oreo, Cadbury, Milka, Toblerone. 2000 жылы Чикагода, Иллинойс штатында құрылған.

2022 жылы Mondelez сатылымының 36% – Еуропа нарығына (соңғы төрт жылдағы орташа жылдық өсу қарқыны (CAGR): 4,6%), 31% – Солтүстік Америка нарығына (CAGR: 5,5% г/г), 21% – Африка, Таяу Шығыс және Азияға (CAGR: 6,6% ж/ж), 12% – Латын Америкасына (CAGR төрт жыл ішінде: 14,1%). 2022 жылы корпорацияның кірісі жылына 9,7% - ға өсіп, $31,5 миллиард долларға жетті.
Алдыңғы қаржылық тоқсандағы нәтижелер

Соңғы есепті тоқсандағы Mondelez кірісі 17% ж/ж, $8507 млн-ға дейін өсті. Органикалық өсім 16% құрады. Табыстың 50% печенье сегментіне, 30% шоколадқа тиесілі болды. Сату көлемінің динамикасы орташа бағаның өсуіне байланысты болды. Еуропалық нарықтың кірістегі үлесі 34% - ға дейін кеңейді, Солтүстік Америка нарығының үлесі 32% құрады.
Сату құны 11% ж/ж -ға өсті, осыған байланысты негізгі көрсеткіштердің рентабельділігі артты. Жалпы маржа 39,4% деңгейінде болды. Операциялық маржа 410 б.п. - ға, 16,8% - ға дейін өсті. Таза пайда $944 млн (+26% ж/ж) немесе акцияға $0,76 жетті, таза маржа 11% құрады. 
Mondelez нәтижелері жалпы нарықтық күткеннен асып түсті. Соңғы төрт тоқсанда компания кірістің өсуін көрсетті және оның EPS консенсус болжамынан асып түсті. Компанияның негізгі көрсеткіштерінің кірісі мен рентабельділігінің өсу қарқыны бойынша тұтыну секторының көшбасшылар тобында. Ағымдағы жылы Менеджмент EPS 10-12% - ға өскен кезде 12% органикалық өсуге бағытталған.

Сату құны 11% ж/ж өсті, осыған байланысты негізгі көрсеткіштердің рентабельділігі артты. Жалпы маржа 39,4% деңгейінде болды. Операциялық маржа 410 б.п. - ға, 16,8% - ға дейін өсті. Таза пайда $944 млн (+26% ж/ж) немесе акцияға 0 0,76 жетті, таза маржа 11% құрады. 
Mondelez нәтижелері жалпы нарықтық күткеннен асып түсті. Соңғы төрт тоқсанда компания кірістің өсуін көрсетті және оның EPS консенсус болжамынан асып түсті. Компанияның негізгі көрсеткіштерінің кірісі мен рентабельділігінің өсу қарқыны бойынша тұтыну секторының көшбасшылар тобында. Ағымдағы жылы Менеджмент EPS 10-12% - ға өскен кезде 12% органикалық өсуге бағытталған.


Біздің баға
Біз компанияның алдыңғы қаржылық тоқсандағы нәтижелерін оң бағалаймыз, сондықтан болжамдарды жақсарттық. Mondelez соңғы алты тоқсанда тұрақты екі таңбалы органикалық өсуді көрсетеді. Бұл үрдіс кем дегенде тағы екі тоқсанда жалғасады деп сенеміз. Табыстылықтың жоғары көрсеткіштері және қаржылық көрсеткіштердің белсенді өсуі сектордағы орташа мультипликаторларға қарағанда жекелеген жоғары көрсеткіштерді ақтайды. Сонымен қатар, Mondelez компанияларының кіріс динамикасы мен маржасы бойынша салыстырмалы түрде арзан сатылады.
Біздің Mondelez акциялары бойынша бұрынғы инвестициямыз ақталды. Олардың баға ұсыныстары $78 белгісінде максимумға жетті. Соңғы тоқсандық есептен кейін біз осы қағаздың мақсатты бағасын $84 долларға дейін көтердік, бұл жыл көкжиегіндегі ағымдағы баға ұсыныстарына 22% кірісті болжайды.

Инвестициялық кейс
Mondelez акциялары, біздің ойымызша, ұзақ мерзімді инвестицияларға жарамды. Олардың баға ұсыныстары кең нарыққа қарағанда екі есе аз құбылмалы. Дивидендтер кірістілікке шамамен 2,5 п.п қосуы мүмкін.

Өсім драйвері
Mondelez үшін негізгі оң драйвер тұтынушылық инфляцияға байланысты болатын органикалық өсу болып қала береді. Сонымен қатар, ұзақ уақыт көкжиегінде сатылымның өсу қарқыны инфляциядан озып кетеді.

Тәуекел
Ықтимал теріс факторлардың әсері қалыпты болып көрінеді. Оларға инфляция және жеткізу тізбегіндегі ақаулар жатады. Сондай-ақ, салыстырмалы түрде жоғары борыштық жүктеме аясында пайыздық тәуекел бар, болашақта бұл күрделі шығындарды тежейді.

Динамика котировок, техническая картина
Mondelez акциялары – бұл жыл басынан бері плюс сатылатын тұтынушы сегментіндегі бірнеше қағаздардың бірі. Биылғы жылы максимумнан түзету 13% құрады, бұл негізінен тұтынушы сегментіндегі қағаздардың едәуір бөлігінің жалпы теріс динамикасына байланысты болды және техникалық шеңберден шықпайды. Даунтренд мамыр айынан бастап байқалады, ал оның сыну белгілері жоқ. Сонымен қатар, индикаторлар артық сатылымды көрсетпейді. MDLZ баға ұсыныстары сәуір айынан бастап 200 күндік орташа және ең төменгі деңгейге жақын. Бұл деңгей болуы қолдау болуы мүмкін.