Nike. Спорттық аяқ киім индустриясының көшбасшысы

Nike (NKE) — спорттық аяқ киім (68% сату), киім (28% сату), жабдықтар мен аксессуарлар саласындағы әлемдік көшбасшы. Компанияда Nike, Jordan және Converse сияқты брендтердің күшті портфелі бар. Nike өнімдері 170-тен астам елде сатылады.

Компанияның 2023 жылдың 31 мамырында аяқталған соңғы қаржы жылындағы кірісі $51,2 миллиард долларды құрады (9,6% ж/ж өсті), оның ішінде Nike бренді 95%, Converse 5% құрады. 56% - көтерме сауда, 44% - тұтынушыларға тікелей сату (DTC).

– Nike брендінің сатылымының 42% Солтүстік Америка нарығында болды (өсу жылдан жылға: 18%, соңғы бес жылдағы орташа жылдық өсу қарқыны (CAGR): 6,3%), 

– 26% - EMEA нарығына (жылдан жылға өсу: 8%, CAGR: 6,5%), 

- 14% - Қытайға (жылына 4% - ға төмендеу, CAGR: 3,1%), 

- APLA-да қалған 13% (жылдан жылға өсу: 8%, CAGR: 4,1%).

Алдыңғы қаржылық тоқсандағы нәтижелер

Nike акцияға шаққандағы пайда туралы 2023 жылдың төртінші тоқсанында $0,66 (27% ж/ж төмендеу), ал FactSet консенсусы $0,68 болды. Осы кезеңдегі кіріс $12,83 млрд құрады, бұл 2022 жылмен салыстырғанда 5%-ға өсуді білдіреді (және валюталық ауытқуларды есепке алмағанда 8%), бұл $12,58 млрд консенсус болжамынан асып түсті. Сату аймақтары бойынша Солтүстік Америка, Қытай және APLA нарықтарындағы күтулерден асып түсті, бірақ EMEA аймағындағы болжамдардан төмен болды.

Жалпы маржа 43,6% құрады, нарық күткеннен 43,7% сәл төмен, өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда шамамен 140 б.п. төмендеді, бұл өзіндік құнның өсуіне, логистика мен көлік шығындарының өсуіне, жеңілдіктер мен валюта бағамдарының жоғарылауына байланысты. Бұл факторлар белгілі бір дәрежеде баға белгілеумен және Қытайдағы ескірген тауарлық-материалдық қорлардың резервтерінің төмендеуімен теңестірілді. SG&А үлесі кірістің 34,1% құрады, ал EBIT кірістілігі 9,5% құрады, бұл FactSet консенсусынан 9,9% төмен.

Біз тоқсанның қорытындысы бойынша $5,5 миллиард долларды құрайтын күшті DTC сатылымдарын атап өтеміз, бұл өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 15%-ға (валюталық ауытқуларды қоспағанда 18%), негізінен өз дүкендеріндегі сатылымдардың өсуі және онлайн сатылымдардың 14% - ға өсуі.

Компания 2023 жылдың төртінші тоқсанын ж/ж ақшалай қор деңгейін сақтай отырып және киім (20%) және аяқ киім санаттарындағы заттай қорлардың екі таңбалы пайызына төмендете отырып аяқтады.


Соңғы есепті тоқсанның тағы бір күшті жағы Қытайдағы сатылымдар болды, олар төртінші тоқсанда 16% ж/ж (валюталық ауытқуларды есепке алмағанда 25%) өсті, DTC сегментінде 19%-ға өсті, онлайн сатылымдар 12% - ға төмендеді, өйткені тұтынушылар желіден тыс сатып алуларға қайта оралуды жалғастыруда. дүкендерде.

Компанияның 2024 қаржы жылына арналған кіріс бойынша бастапқы болжамы м/ж орташа бір таңбалы пайызға өсуін білдіреді. Компания жалпы маржа 2023 қаржы жылымен салыстырғанда 140-160 б.т. өседі деп күтеді (валюталық ауытқуларға байланысты 50 б.т. өсуді есепке алмағанда), бұған екінші тоқсанның ортасынан бастап теңіз тасымалына қолайлы тарифтер және өткен жылмен салыстырғанда жеңілдіктердің қысқаруы ықпал етеді. Коммерциялық және әкімшілік шығындардың өсуі кірістің өсу қарқынынан сәл жылдамырақ болады. 2024 қаржы жылының бірінші тоқсанының қорытындысы бойынша компания төмен бір таңбалы пайыз шегінде өсуді күтеді, жалпы маржа 50-75 б.п. - ға қысқарады (негізінен валюталық ауытқуларға байланысты), ал коммерциялық және әкімшілік шығындар инвестицияларға, соның ішінде әлем Кубогына байланысты әйелдер арасындағы футбол екі таңбалы төмен пайызға артады.

Біздің баға

Компания тұрақсыз макроэкономикалық жағдай аясында сатылымның үздіксіз өсуін және инновацияларға негізделген нарық үлесінің өсуін көрсетеді. Тауарлы-материалдық қорлардың деңгейі дәйекті түрде жақсарып келеді, бұл сатылымның толық бағамен өсуіне қолайлы перспективалар береді. Компания жалпы маржаға әсер ететін уақытша жағымсыз факторларды сәтті еңсереді және нарық үлесінің өсуіне, әсіресе жүгіру санатына белсенді назар аударады (бұл сегменттің өсуі 2023 қаржы жылының қорытындысы бойынша 10% ж/ж құрады). Тікелей сатылымның үздіксіз өсуі (жалпы кірістің үлесі 2019-2023 қаржы жылдарында 32%-дан 44% - ға дейін өсті) және онлайн-сегмент біз компанияның трансформация стратегиясындағы табысты нәтижелері ретінде бағалаймыз.

Негізгі тәуекелдерге АҚШ пен Қытайдағы макроэкономикалық тәуекелдер, жеткізілім мен түгендеуді басқарудағы қиындықтар жатады. 

Соңғы уақытта акциялар нарықта сәтті болмады және қазіргі уақытта $96 деңгейінде сатылуда, бұл соңғы 52 аптадағы ең жоғары деңгейден шамамен 27% төмен. Тамыз айында Nike – тің негізгі серіктестері-Foot Locker (FL) және Dick's Sporting Goods (DKS) – күткеннен де нашар есеп беріп қана қоймай, сонымен қатар гидтерді төмендетіп жіберді. Содан кейін Nike акциялары 2,7% - ға төмендеді, өйткені бұл компаниялар тұтынушылардың сатып алу қабілеті туралы теріс түсінік берді.

P/E NTM мультипликаторы (келесі 12 ай) 25,8 құрайды (39,1 деңгейіндегі 5 жылдық орташа көрсеткішке қарсы (2020-2021 кезеңін қоспағанда, орташа 31,7).

Біз жағымсыз жаңалықтардың бағасы ескеріліп, төмендеу қаупі ағымдағы деңгейлерде шектелген деп санаймыз. Nike акциялары ұзақ мерзімді инвестициялар үшін тартымды көрінеді. Біздің Nike Inc. акцияларының мақсатты бағасы - $140, «сатып алуды» ұсынамыз.