Ford Motor Company. Солтүстік Америкадағы ірі көлік өндірушілердің бірі

Ford Motor Company (F) – Солтүстік Америкадағы ең ірі автомобиль өндірушілерінің бірі, жобалаудан бастап дайын автомобильдерді іске асыруға дейінгі операциялардың толық спектрімен айналысады. 1903 жылы құрылған Компания S&P 500 индексінің бөлігі болып табылады және бюджеттік модельдерден бастап коммерциялық көлікке дейінгі барлық жеңіл автомобиль сегменттерінде ұсынылған. Ford-тың бүкіл әлем бойынша 173 мың қызметкері бар.

Инвестициялық тартымдылық факторы 


1. 14 қыркүйекте UAW кәсіподағының Stellantis N. V., Ford Motor Co автомобиль өндірушілерімен төрт жылдық келісімшарты аяқталды. және General Motors Co. кәсіподақ жаңа келісімшарт жасасу кезінде кәсіпорын қызметкерлерінің жалақысын 40% көтеруді және қосымша жеңілдіктер беруді талап етеді. Бүгінгі таңда келіссөздер тоқтап қалды, бұл автомобиль өндірушілерінің баға белгілеулеріне қысым жасайтын шектеулі ереуілдерге әкелді. Алайда, біз Ford-тың жаңа келісімшартқа қол қоюға жақын екенін көреміз, ереуілдердің кеңеюі, UAW мәліметтері бойынша, автомобиль өндірушісіне тигенге дейін. Ford қағаздары қайта сатылған көрінеді. UAW «үлкен үштіктің» еңбек шығындары олардың кірістерінің 5% - дан аспайтынын атап өтті, бұл жалпы шындыққа сәйкес келеді. БАӘ-нің 60 мыңға жуық қызметкері Ford кәсіпорындарында жұмыс істейді, бұл қызметкерлердің жалпы санының шамамен 35% құрайды. Егер автоөндіруші UAW жұмысшыларына сағатына $60 доллардан $100 долларға дейін төлейтін болса, онда ағымдағы жылы күтілетін кіріс $181 млрд деңгейінде болса, Ford жыл сайын шамамен $2 млрд қосымша шығын ала алады, бұл операциялық пайданың 15% - на сәйкес келеді. Біз Ford -тың бұрын өндіріс шығындарының өсуін тұтынушыларға қалай ауыстырғанын көрдік. Мүмкін, UAW шарттарының көпшілігі қабылданған жағдайда да, автомобиль өндірушісі шығындар өсімінің көп бөлігін бағаға аудара алады. Біз автомобильдерге сұраныс жоғары болып қала беретінін көреміз.
 
2. Егер ереуілдер бір айдан астам уақытқа созылса, мұндай оқиға нарықтың назарынан тыс қалмайды және шектеулі ұсыныс жағдайында жаңа көліктердің бағасы көтерілуі мүмкін. Stellantis N.V., Ford Motor Co. және General Motors Co. сатылатын жаңа автомобильдер саны бойынша АҚШ нарығында 40% үлесі бар. Сұраныстың пайдаланылған көліктерге ауысуы шектеулі, өйткені дилерлік қорлар өспейді және бір жыл бұрынғыға қарағанда төмен, ал автомобиль өндірушілер жеткізу тізбегі мәселелерінен кейін өндіріс пен тауарлық-материалдық құндылықтарды біртіндеп арттыра алды. Әрине, бағаның өсуі бірден болуы екіталай, бірақ мұндай нәтижені күту баға белгілеулерінің өсуіне себеп болуы мүмкін.

3. Форд акцияларының ағымдағы нарықтық капиталдандыруы ағымдағы жылдың қорытындылары бойынша алты болжамды пайдаға сәйкес келеді, бұл соңғы 10 жылдағы (11х) осы көрсеткіштің орташа тарихи мәні тұрғысынан өте төмен баға болып табылады. Жұмысшылар кәсіподағымен жанжал шешіліп, АҚШ - тағы жаңа автомобильдердің бағасы жоғары деңгейде сақталған кезде, біз алдағы 12 айда компанияның акциялары айтарлықтай оң динамиканы көрсете алады деп күтеміз.
Ұзақ мерзімді перспективада Ford Motor Company тартымды инвестициялық объект болып табылады деп есептейміз.

Компанияның мақсатты бағасы - $14,4, «сатып алуды ұсынамыз».