Mastercard. Халықаралық төлем жүйесі

Mastercard, Inc. (MA) – сегменттегі көшбасшылардың бірі төлем технологиялары және ең ірі халықаралық провайдер төлем желілері. Компания үш брендпен жұмыс істейді: Mastercard, Maestro және Cirrus және әлемнің 210 елінде жұмыс істейді. Ірі коммерциялық банктер мен қаржы институттарына, мемлекеттік құрылымдарға, корпоративті клиенттер мен тұтынушыларға қызмет көрсетеді.

Операциялық шығындарды масштабтау арқылы тиімділік аналогтарға қарағанда артықшылықтар береді (PayPal, Global Payments, Fiserv). III тоқсанның қорытындысы бойынша EBITDA бойынша маржа 41,6% деңгейіндегі индустриядағы орташа көрсеткішпен салыстырғанда 60,9% құрады. Таза пайда маржасы 14% деңгейіндегі аналогтардағы орташа көрсеткішпен 44,8% - ға дейін жақсарды.

Mastercard бәсекеге қабілетті нарықта жұмыс істейді, бірақ географиялық әртараптандыру арқылы күшті позицияларды сақтайды Африка, Таяу Шығыс және Азияның дамушы нарықтарында болуы (кірістің 33%) Еуропадағы карта шығындарының баяулауын тегістеуге мүмкіндік береді (кірістің 23,6%). Өткен тоқсанда компания Үндістандағы Axis Bank және Латын Америкасындағы ең ірі инвестициялық банк BTG Pactual компаниясымен алғашқы келісімшартқа қол қойды, бұл тұтынушылар мен іскери клиенттерге көбірек қол жеткізуге ықпал етеді. Корпоративтік төлемдер сегментіндегі Citibank (C) компаниясымен жақында жасалған келісім 60 нарықты қамтиды, бұл B2B төлемдерін кеңейтуге мүмкіндік береді. Alipay және WeChat Pay-мен ынтымақтастық Қытайдағы шетелдік туристер үшін төлемдерді жеңілдетуге бағытталған және елге туризмнің жандануынан пайда табуға мүмкіндік береді. MA бағалауы бойынша, 2023 жылдың ортасына қарай ҚХР-ға туристік сапарлардың (келу/кету) белсенділігі 2019 жылғы деңгейден 50% - ға дейін қалпына келді, 2024 жылдың соңына қарай бұл көрсеткіш пандемияға дейінгі деңгейге толығымен оралады деп күтілуде.

Mastercard акционерлерге капиталды тұрақты қайтару саясатын ұстанады. Төмен төлем коэффициенті 19,2% және бос ақша ағынының тұрақты өсуі соңғы 5 жылда дивидендтерді орта есеппен 18,18% - ға арттыруға мүмкіндік берді. Ағымдағы buyback бағдарламасы бойынша қыркүйек айының соңындағы қалдық $4,5 млрд құрады, бұл акцияларды сатып алуды келесі жылдың II тоқсанына дейін жалғастыруға мүмкіндік береді. Бұл ретте Директорлар кеңесі келесі жылы новый $7,5 млрд жаңа сатып алу жоспарына рұқсат бере алады.

Тұтынушылар мен бизнестің тұрақтылығы АҚШ экономикасының "жұмсақ қону" сценарийінің ықтималдығын арттырды. Біздің базалық болжамымыз биылғы жылдың қорытындысы бойынша ЖІӨ-нің оң серпінін және 2024 жылы өсімді қолдауды болжайды. Сонымен қатар, IV тоқсан III тоқсандағы күшті сұраныстан кейін АҚШ-тың ішкі нарығындағы тұтынушылардың белсенділігінің баяулауын көрсетеді деп күтілуде, ал MasterCard АҚШ долларының нығаюы кірістің 14% - ға жақын өсуін тежейді деп күтеді. Дегенмен, компания жоғары рентабельділік көрсеткіштерін сақтай алады. Менеджмент қаржылық тәртіпті ұстануды жалғастыруға және макро шарттардың өзгеруін ескере отырып, бірақ технологияға инвестицияларды сақтай отырып, келесі 6-12 ай ішінде шығындарды азайтуға ниетті.  Біздің бағалауымыз бойынша, 2024 жылы Mastercard кірісті 12-13% ж/ж, EPS – 18-19% арттыруға қабілетті. Жалпы, MA акциялары бизнестің әртараптандырылған географиясы, қаржыны цифрландыру тренді және кіріс құрылымындағы технологиялық бизнес сегментінің үлесін кеңейту арқылы ұзақ мерзімді өсу әлеуетін сақтайды.

MasterCard акцияларының мақсатты бағасы - $438, - «сатып алуды» ұсынамыз.