Shake Shack Inc. Тамақтан ақша табу
Инвестициялық тартымдылық факторы:
• Компания танымал және танымал брендке ие, танымалдылықты кеңейтуге бағытталған маркетингтік саясат жүргізеді. Фирмалық өлшемі бар дүкен бар.
• Жоғары өсу қарқыны. 2022 жылы желі 69 мейрамханаға (+ 16%) ұлғайды. 2023 жылдың үш қаржы тоқсанында мейрамханалар саны 13% -ға артып, 495-ке жетті.
• Аймақтық экспансия. Желі 15 елде ұсынылған. Шетелдік базарлардағы мейрамханалар саны 176-ға жетті (г/г + 25%). Шетелде мейрамханалар саны үй нарығына қарағанда жылдам өсуде. Алдағы экспансия үшін мүмкіндіктер айтарлықтай кең, жақын арада мейрамханалар Канада, Багама, Израиль және Малайзияда ашылады.
• Желіні дамытудың лицензиялық моделі. Түсімдегі лицензиялық төлемдердің үлесі әзірге жоғары емес - 3-тоқсанның қорытындысы бойынша 4,1%, бірақ оның ұлғаю үрдісі бар. Мұндай тәсіл желіні дамытуды үнемдеуге және брендті пайдаланудан кепілді кіріс алуға мүмкіндік береді.
• Маңызды бизнес-трендтерді ұстану. Shake Shack климатты сақтау жөніндегі бастамаларға қатысады, атап айтқанда, қаптама өндірісінде қайта өңделген шикізатты, жаңартылатын энергия көздерін пайдаланады, сондай-ақ БҰҰ-ның тұрақты даму мақсаттарының біріне - аштықты жоюға қол жеткізуге бейілділігін мәлімдейді.
• «Дұрыс тамақтану» тренді. Ет өнімдерінде антибиотиктер, гормондар, ГМО жоқ, сондай-ақ табиғи сүт пен шырындар мен шайға көшу орын алды.
• Соңғы тоқсандық есептің деректері бойынша жақсы қаржылық нәтижелер. Компания 3 тоқсанның қорытындысы бойынша пайдаға шықты. Түсім $265 млн құрады (+ 20% г/г). Операциялық пайда бір жыл бұрынғы $4,8 млн шығынға қарсы $5,5 млн құрады. Рентабельділіктің жақсаруы кірістердің шығыстардан озыңқы өсуі аясында болды. Таза пайда $8,1 млн (маржа 2,9%) құрады, бір жыл бұрын таза шығын $2,3 млн болды. EPS $0,19 болды.
• Қаржы қарызы $245 млн-ды құрайды, жыл басынан бері оған қызмет көрсету шығыны $1,2 млн-ды құрады Таза қаржы қаражаты $39 млн. жетті Үлкен ақша позициясы есебінен компания жылдам өсім жасай алады.
• Shake Shack 4-тоқсанға және 2023 ФГ-ға сенімді гайденс ұсынды. 4-тоқсанда 19 жаңа мейрамхана ашылады, осылайша желі 20% -ға ұлғаяды. Операциялық маржа 19% құрайды. Бір жылда түсім $1,08 (+ 22% г/г) құрайды, өсу қарқыны жетілген бәсекелестерге қарағанда 2,5 есе жоғары (McDonald's немесе Yum! Brands). Болашақта компания желінің жоғары қарқынмен өсуін күтеді.
• Акциялар Russell 2000 индексінің құрамына кіреді, оның динамикасы соңғы кездері нарықтан озып келеді.
• Ірі ойыншылардың қызығушылығы. Акциялардың 100% -ға жуығын институционалдық инвесторлар ұстайды, олардың 560-нан астамы. Олардың тек 8-і ғана қысқа позицияда тұр. Қысқа сату деңгейі (short ratio) шамамен 8%, бұл төрт күндік сауда көлеміне сәйкес келеді. Қысқа позицияларды жабу өсу үшін жақсы драйвер болуы мүмкін. put/call ratio қазір «аю» күту жағына жылжығанымен, бұл үрдіске қарамастан сегіз жыл бойы қағазға тән. Біз бұл индикаторға теріс белгі ретінде сүйенбеу керек деп есептейміз.
• Инвесторлардың оң көзқарасы. Акциялар 13 үйдің, оның ішінде үш ірі үйдің маңында шоғырланған. Сатуға рейтингтер жоқ. Ең төменгі таргет $59, яғни талдау сәтіндегі бағаға жақын, ең жоғары: $85. Желтоқсан айында сентимент жақсарды, «белсенді сатып алу» рейтингтерінің саны төртке дейін өсті.
Shake Shack - орта мерзімді перспективадағы инвестициялық тартымды компания. Өсудің драйверлері үй нарығындағы позициялардың күшеюі де, халықаралық экспансия да болып табылады. $280 млн астам ақша қаражаты мен өтімді активтердің едәуір қоры сауда желісін қарыз жүктемесінің айтарлықтай өсуінсіз ұлғайтуға мүмкіндік береді. Пайдаға шығу және тұтастай алғанда қаржылық көрсеткiштердiң жақсаруы рейтингтердi көтеруге және инвесторлардың, оның iшiнде iрi инвесторлардың қызығушылығын арттыруға әкеп соғуы мүмкiн. 2024-2028 жылдар кезеңінде EPS-тің 25-35% ж/ж қарқынмен ұлғаюы болжанып отыр, бұл дамыған бәсекелестерге қарағанда әлдеқайда жақсы.
Shake Shack қағаздарының нысаналы бағасы - $80.