Constellation Brands. Сыраның жетекші импорттаушысы

Constellation Brands Inc. (STZ) - АҚШ-тағы жетекші сыра импорттаушы және Мексикадағы ірі сыра өндіруші. Constellation Brands шараптар мен спирттік ішімдіктердің күшті портфеліне ие, оның үлесі соңғы есепті тоқсанның аяғында жалпы түсімнің 16% -ға дейін өсті. Компания АҚШ-та ең көп сатылатын екі импорттық сыра брендтері Corona және Modelo қоса алғанда, культтық брендтер портфеліне ие.

Инвестициялық тартымдылық факторлары:

•  Компанияның негізгі сегменті - сыра бизнесі - көлемнің тұрақты өсуіне байланысты түсім бойынша күшті нәтижелер көрсетіп отыр. Сыраға сұраныс пен тұтыну соңғы он жылда тұрақты төмендеп отырғанына қарамастан, сыйлықақы сегменті сенімді түрде өсуде. Nielsen деректері бойынша, АҚШ-та сыраны сатудың жалпы көлемі ағымдағы жылдың 7 қазанына дейін төрт апта ішінде 4,3% (осы жерде және одан әрі г/г) төмендеді (12 аптадағы трендпен салыстырғанда 3,2% − деңгейінде құлдырау күшейген). Сонымен қатар Constellation Brands компаниясының АҚШ-тағы сату көлемі 7,8% -ға өсті (12 аптада 9,2%), себебі өнімдер портфелін сыйлықақыға қарай жылжыту стратегиясы оң нәтиже береді. Constellation сондай-ақ жақында өткен сәтсіз маркетингтік науқан аясында Anheuser-Busch InBev NV бәсекелесі және оның бұрынғы бренді - АҚШ бестселлері Bud Light есебінен нарық үлесін табысты арттырады. Anheuser-Busch InBev NV сату көлемі ұқсас кезеңдерде 15% -ға төмендегенін көрсетті.

•  Компания соңғы есепті тоқсанның қорытындысы бойынша мықты нәтижелер көрсетті. 2023 жылғы 31 тамызда аяқталған 2024 қаржы жылының II тоқсанының қорытындысы бойынша сыра сегментінің таза сатылымының өсуі 12% -ды құрады. Өсім жеткізілімдердің 8,7% -ға ұлғаюына байланысты болды, бұл сақталып отырған күшті сұранысты білдіреді. Сату көлемі 7,9% өсті (өткен жылғыдай күндер саны үшін). Табыстың басым бөлігі тиесілі Modelo бренді айтарлықтай өсімге қол жеткізді және таза сатудың жалпы көрсеткішінің өсуіне ықпал етті. Modelo Especial табысы шамамен 9% -ға, Modelo Chelada - 40% -ға өсті. Түзетілген пайда бір жыл бұрынғы $6,3 залалмен салыстырғанда бір айырылған акцияға $3,74 болды, бұл $3,36 консенсусынан жоғары. Сату көлемінің өсуі компанияға жалақының өсуі, көліктік және логистикалық шығыстар мен шикізат материалдары, маркетингтік және жарнамалық шығыстар жағынан рентабельділікке қысым жасалғанына қарамастан операциялық маржаны арттыруға көмектесті.

•  Компания түсім мен операциялық пайданың одан әрі өсетініне сенімді, бұған 2024 қаржы жылына арналған болжамның артуы дәлел. Сыра сегменті бойынша таза сату мен операциялық пайданың өсуі тиісінше 8-9% (бұрын 7-9%) және 6-7% (бұрын 5-7%) ж/ж деңгейінде күтілуде. Акцияға жылдық пайда $9,60- $9,80 (бұрын $9,35- $9,65) диапазонында бір жыл бұрынғы $0,11 шығынымен салыстырғанда күтілуде.

Constellation Brands қағаздарының нысаналы бағасы - $260.