Starbucks. Аңызға айналған кофехана желісі

Starbucks Corporation (SBUX) АҚШ-тағы және шетелдегі мекемелер желісінде кофе өндірумен және сатумен айналысады. Үй нарығында өз сегментінде көшбасшы болып табылады. Желі әлемнің 83 елінде жұмыс істейді. Starbucks маркалы кофеханалар саны 38 мыңға жетті Қызметкерлер саны 380 мың адамды құрайды Штаб-пәтер Вашингтон штатындағы Сиэтл қаласында орналасқан. 1971 жылы құрылған, 1985 жылы жария компанияға қайта корпорацияланған. Акциялар Nasdaq-100, S & P-500 индекстеріне және бірқатар салалық индекстерге енгізілген.

Идеяны қолдаудың негізгі дәлелдері:

• Күшті қаржылық көрсеткіштер, дивидендтің өсуі
• Нарықтағы тұрақты және өсіп келе жатқан позициялар
• Техникалық тұрғыдан кіру үшін ыңғайлы сәт

Негізгі инвестициялық тезистер: 

Желінің жоғары өсу қарқыны. Кофеханалар саны 38 мыңға жетті (жылына + 2,2% шаршы метр + 6,5% шаршы метр). Алдыңғы екі жылда компания мекемелердің 5% -дан аспайтын өсімін көрсетті. Болашақта кофеханалар саны 6... 8% -ға ұлғаяды деп болжануда. Халықаралық нарықта мейрамханалар саны г/г-ға 9,8% -ға ұлғайып, 20,2 мыңға жетті. 2 жылдан кейін тек материктік Қытайда ғана кофеханалар саны 9 000 жетеді.

Тұтынушылардың жоғары адалдығы. Салыстырмалы сату ж/ж 8%, негізінен бағаның 5% өсуі есебінен ұлғайды. Бірақ трафик ағыны байқалмайды. Starbucks клиенттері клиенттердің жоғары адалдығын көрсетеді, АҚШ-тағы белсенді клиенттер саны 32,6 млн-ға жетті (ж/ж + 14%). Компанияның өз сегментіндегі үлесі үй нарығында - 41%. Ал Қытайда - бастапқыда бұл нарық перспективалы ретінде қарастырылмаған - қазірдің өзінде 21 млн адал клиент бар.

Компания нарықтың өзгеруіне бейімделеді. Бағаның өсуіне жауап ретінде кофе порцияларының көлемі қысқарады, шағын форматтағы және take-away мекемелері тестіленеді. Кофе бағасының және өндіріске жалпы шығыстардың өсуі рентабельділіктің төмендеуіне алып келмейді. Керісінше, 4-тоқсанда кірістер шығыстардан жылдам өсті. Суық сусындарды сатудың өсуі өндіріске жұмсалатын шығындарды төмендетеді. Жаңа дәмдер сынақтан өтуде.

Күшті қаржылық көрсеткіштер. 2023 жылы ҚЖ түсімі $35 976 (+ 11,6%) құрады. Жеке дәмханаларды сату $29 462 млн (+ 11%) құрады. Франчайзингтік сегменттің кірісі $4 513 млн (+ 23%) құрады. Тауарлардың өзіндік құны $11 409 млн құрады (+ 10,6% ж/ж). Операциялық шығыстар $14 720 млн (ж/ж + 8,5%) құрады. Жалпы операциялық шығыстар $30 495 млн (ж/ж + 9,4%) құрады. Операциялық пайда $5 871 млн (+ 27,1% ж/ж) құрады. Операциялық маржа 2022 ҚЖ 14,2% -ға қарағанда 16,3% -ды құрады. Таза пайда $4 125 (+ 25,7%) құрады, бұл болжамды диапазонның жоғарғы шегінде.

Сенімді болжамдар. 2024 ҚЖ жылы салыстырмалы сату 5... 7% өседі. Сатудың заттай көріністегі өсімі 7% -ды құрайды. Кофеханалар саны 41 мыңға жетеді 2028 жылға дейінгі көкжиекте түсімнің өсу қарқыны тұтыну инфляциясының төмендеуі шартымен 10... 11% диапазонында болжанады. Операциялық маржа 17... 18% деңгейінде күтілуде, таза маржа: 12... 13%.

Күрт өзгерістерге төзімділік. Компания түсімінің құлдырауы тек екі рет болды: 5,8% жылы қаржылық дағдарыс пен экономикадағы рецессия кезінде 2009 және 11 жылы 2020, 3% - ға. Бірақ бір жылдан кейін сату көлемі дағдарысқа дейінгі көлемнен асып түсті. Соңғы 25 жылда Starbucks бизнесі ешқашан қаржы жылының қорытындысы бойынша шығын келтірмеген.

Нарықтық бағалау, аналогтармен салыстыру. Ағымдағы және форвардтық Р/Е мультипликаторы бойынша акциялар сектор компаниялары арасында барынша сатылады, бұл инвесторлардың жоғары қызығушылығын және болашақта табыстың тұрақты өсу болжамын көрсетуі мүмкін. Сектор бойынша орташаға жақын операциялық және таза рентабельділік деңгейі. Активтердің рентабельділігі де сектор бойынша орташа деңгейде.

Дивидендтер. Компания дивидендті дәйекті түрде арттырып келеді, 6 жыл ішінде оның көлемі екі есе өсті. Төлемдер тоқсан сайын жүргізіледі. Дивидендтік кірістілік ағымдағы деңгейде шамамен 2,3%, бұл нарықтың дивидендтік көшбасшыларынан нашар, бірақ ұзын көкжиекте дивидендтің тұрақты өсуінің маңызы бар.

Баға белгілеу динамикасы, техникалық көрініс. Акциялар 200 күндік орташадан төмен сатылады, осциляторлар төмендеу трендін көрсетеді. Кем дегенде бір жыл қазан айында болды. Қазір акциялар соңғы тоқсандық есеп шыққанға қарағанда төмен сатылады. Жыл ішіндегі ең көп есеп 2023 ҚЖ 2-тоқсанында, мамырда шықты. 3, 6, 12, 36 ай бойы акциялар салалық аутсайдерлер арасында. Қолдаудың күшті деңгейлері $70 және $90 белгілерінде көрінеді.

Бәсекелестік орта. Starbucks-тың кем дегенде 10 көрнекті бәсекелесі бар. McDonald's 40 мыңнан астам мейрамхананы бақылайды, 15 мыңға жуық мейрамхана АҚШ-та орналасқан. Бұл ретте, McDonald's-тің орналасуы трафик ағыны жағынан жақсы. Бұл ретте саны 3,5 мыңнан асатын McCafé бөлімшесі оның сегментіндегі Starbucks-тың тікелей бәсекелесі болып табылады. Dunkin'Donuts АҚШ-та 8,5 мыңнан астам және шетелде тағы 3 мың мейрамханаға ие. Төмен сегменттегі нарықты лоукостерлер белсенді түрде басып алады, ақыр соңында олар клиенттердің ең аз лоялды бөлігін таңдап алады. Starbucks нарықтық үлесі 41% бағаланады. Көптеген нүктелер есебінен компания қысымға қарамастан көшбасшылықты сақтап қалады.

Өсімнің драйвері тоқсандық нәтижелерді ашу күнінің жақындауы болып табылады, ол 25 қаңтарға белгіленген. 75% жағдайда компания консенсус-болжамнан жақсы есеп берді. Есептілікке реакция, әдетте, өте күрт болады, соңғы есептің қорытындысы бойынша баға белгілеу 10% -ға секірді. Менеджмент сыртқы нарықтарда сатудың өсуі аясында гайденсті жақсартуы мүмкін.
Starbucks қағаздарының нысаналы бағасы - $110.