PepsiCo Inc.: сусындар мен тағамдар өндірісіндегі әлемдік көшбасшы

PepsiCo Inc. (PEP) - алкогольсіз сусындарды, закускаларды және өзге де тамақ өнімдерін өндіру мен сатуға мамандандырылған ірі әлемдік компаниялардың бірі. Pepsi, Gatorade, Lay's, Doritos, Cheetos және Quaker сияқты брендтердің кең портфелі компанияға жаһандық нарықта тұрақты бәсекелестік артықшылықты және жоғары танымалдылықты қамтамасыз етеді. Сусындар мен тағамдар сегментінде әртараптандырылған қатысудың арқасында компания өзгеріп жатқан тұтынушылық трендтер мен нарықтық сын-қатерлерге табысты бейімделуде.
Инвестициялық тартымдылық факторлары:
• Техникалық талдау және нарықтық мультипликаторлар. PepsiCo акциялары тұрақтылықты көрсетеді: техникалық индикаторлар (мысалы, RSI) артық сатып алу туралы белгі бермейді, бұл одан әрі өсу әлеуетін көрсетеді. P/E форвардтық коэффициенті шамамен 18,7 құрайды, бұл шамамен 25,3 салалық орташа мәнмен салыстырғанда тиімді көрінеді. Осыған ұқсас, P/S коэффициенті шамамен 2,2-ге тең, ал алкогольсіз сусындар секторы үшін ол шамамен 4,3-ті құрайды. Бұл компания акцияларының тартымды деңгейде екенін және бәсекелестермен салыстырғанда әлеуетті түрде бағаланбағанын көрсетеді.
• Тұрақты дивидендтік кіріс. PepsiCo капиталды акционерлерге үнемі қайтарып отырады: дивидендтер 53 жыл қатарынан ұлғайып келеді. Ағымдағы жылы компания жылдық дивидендті 5% - бір акцияға $5,69 дейін көтерді. Дивидендтердiң осындай тұрақты өсуi бизнестiң тiптi нарықтық құбылмалылық жағдайында да тұрақты ақша ағынын генерациялау қабiлетiн көрсетедi. Ағымдағы дивидендтік кірістілік шамамен 3,5% болғанда, бұл көрсеткіш сектор бойынша орташа көрсеткіштен едәуір асып түседі (шамамен 2,5%), бұл PepsiCo-ны тұрақты кіріске бағдарланған инвесторлар үшін ерекше тартымды етеді.
• 2024 жылғы органикалық өсу және күшті қаржылық көрсеткіштер. 2024 жылы PepsiCo $91,85 млрд мөлшерінде табысқа жетті (өсім жылына 0,4%), бұл ретте органикалық өсім 2% құрады. EPS көрсеткіші бір жыл ішінде $8,16 (+ 7% ж/ж) жетті, ал таза пайда $9,578 млрд (+ 5,5% ж/ж) дейін өсті. Бұл нәтижелер тіпті күрделі нарықтық конъюнктура жағдайында да компанияның операциялық бастамаларының тиімділігін растайды. 2025 жылы PepsiCo ҚЖ бір мәнді төмен пайыз деңгейінде органикалық өсуді және орташа бір мәнді пайыз деңгейінде EPS өсуін күтеді. Болашақ өсімнің негізгі драйверлері арасында мыналарды бөліп көрсетуге болады:
– Халықаралық қатысуды кеңейту: Түсімнің 40% -ға жуығы шетелде өндіріледі, бұл үй нарығындағы құбылмалылықты өтеуге және дамушы өңірлерде өсу мүмкіндіктерін пайдалануға мүмкіндік береді.
– Салауатты тамақтану трендтеріне және инновациялық азық-түлік тізбектеріне көшу: Функционалдық сусындар мен салауатты тағамдар сегменттерін дамыту тұтынушылардың өзгермелі артықшылықтарына бейімделуге көмектеседі, мұнда құрамы жақсартылған және калориясы төмен өнімдерге сұраныс артады.
– Операциялық тиiмдiлiк және цифрландыру: Өндiрiстiк процестердi автоматтандыруға және жеткiзу тiзбектерiн оңтайландыруға инвестициялар шығасыларды азайтуға және маржиналдылықты арттыруға ықпал етедi, бұл болашақтағы пайдалылыққа оң әсер етедi.

PEP мақсатты бағасы – $170.