Driven Brands Holdings: автомобиль қызметтерін ұсынатын компания

Driven Brands Holdings Inc. (DRVN) – АҚШ-тың 49 штатында және басқа 13 елде 5200 франчайзингтік, тәуелсіз және компания басқаратын филиалдардан тұратын өсіп келе жатқан базасы бар Солтүстік Америкадағы автомобиль қызметтерін ұсынатын ірі компания. Компания бөлшек және коммерциялық клиенттердің автомобильдеріне қызмет көрсетудің барлық негізгі бағыттарында ұсынылған. Қызметтің ірі сегменттері: автомобильдерге техникалық қызмет көрсету және жөндеу, экспресс-автомобиль жуу, шанақ және бояу жұмыстары.
Инвестициялық тартымдылық факторы:
• Наурызда АҚШ-қа жаңа автомобильдердің импортына енгізілген баж салығы ел жолдарында автомобильдердің орташа жасының өсу трендін қолдайды және автомобильдер бағасының өсуіне әкелуі мүмкін. Бұл факторлар DRVN түсімінің өсуіне ықпал етуі мүмкін. 3 сәуірде АҚШ-қа автомобильдердің импортына 25% тарифтер күшіне енді, 3 мамырдан кешіктірмей автомобиль компоненттерінің импортына ұқсас тарифтер күшіне енеді. Тарифтердi енгiзу өндiрiстiк тiзбектердi қайта құру аясында автоөндiрушiлердiң өндiрiстiк проблемалармен бетпе-бет келуiне әкеп соғуы мүмкiн. АҚШ-та жылына сатылатын 16 млн жаңа автомобильдің жартысы ғана ел ішінде шығарылады, қалған автомобильдер тарифтердің ықпалына түсуі мүмкін. Өндірістік проблемалар АҚШ-тағы жаңа автомобильдерге де, пайдаланылған автомобильдерге де бағаның өсуіне әкелуі мүмкін.
Көптеген тұтынушылар автомобильге қызмет көрсету шығындарын арттыра отырып, автомобильді ауыстыруды кейінге қалдыра алады. Жаңа факторлар АҚШ-тағы жолдарда автомобильдердің орташа жасының өсуіне жалпы ұзақ мерзімді трендті қолдайды. Егер 2000 жылы АҚШ-та автомобильдердің орташа жасы 8,9 жасты құраса, қазіргі сәтте бұл көрсеткіш 12,6 жасқа дейін өсті және жыл сайын өсуде. Бұдан басқа, орташа жасының ұлғаюына қарамастан, АҚШ-тағы жолдардағы автомобильдердің жалпы саны өсуде. Соңғы 20 жылда АҚШ жолдарындағы көлік құралдарының жалпы саны жыл сайын орташа қарқынмен шамамен 1% ұлғайды. Автомобильдердің қайталама нарығының жалпы өсуі және жаңа тарифтер DRVN түсімінің алдағы жылдары өсуіне ықпал етуі мүмкін.
• DRVN өз бизнесін «ең қажетті» автомобиль қызметтеріне қайта бағдарлауды табысты жалғастыруда. 2023 жылдан кейін компания Take 5 Oil Change брендімен сату нүктелерін өсіре отырып, иелігіндегі автономды көлік жуу орындарының санын төмендете бастады. Take 5 Oil Change 10 минут ішінде автокөліктің мотор майын тез ауыстыру қызметтерін ұсынады, жүргізуші автокөліктен шықпай-ақ қызметті ала алады. Наурызда Driven Brands өзінің Take 5 Car Wash автокөлік жуу желісін сататыны белгілі болды. Мәміле компанияға өзінің өсіп келе жатқан Take 5 Oil Change сегментін кеңейтуді жеделдетуге және қаражаттың бір бөлігін қарызды азайтуға бағыттауға көмектеседі деп ойлаймыз, бұл өз кезегінде борышқа қызмет көрсету бойынша төлемдерді 20% -ға дейін төмендетуі мүмкін.
• Аналогтарға қатысты DRVN акцияларын бағалау баға белгілеудің өсуі үшін кеңістік қалдырады. DRVN бағасы 2025 жылғы 14 болжамды жылдық табысқа сәйкес келеді, бұл американдық автомобиль дилерлері арасындағы осы көрсеткіш бойынша орташа бағаға сәйкес келеді. Бірақ компанияның түсімінің өсу әлеуеті жақын жылдары бізге ұқсастарына қарағанда анағұрлым жоғары болып көрінеді. Тек соңғы үш тоқсанда ғана Take 5 негізгі сегментінің түсімі түсімнің жүйелі түрде 10% -ға өсуін көрсетті. Take 5 компанияның жалпы сатылымының 60% -ын құрайды.
Компания бойынша мақсатты бағасы – $19,90.