Salesforce: CRM шешімдері нарығының негізгі ойыншысы

Salesforce, Inc. (CRM) – клиенттермен өзара қарым-қатынасты басқару үшін бұлтты шешімдерді әзірлеуге мамандандырылған американдық технологиялық компания (CRM). 1999 жылы Марк Бениофф негізін қалаған Salesforce бұлтты бағдарламалық қамтамасыз ету нарығының көшбасшыларының біріне айналды. Компанияның өнімдері бизнеске сату, маркетинг, клиенттерге қызмет көрсету және деректерді талдауды автоматтандыруға көмектеседі. Salesforce Salesforce Einstein арқылы жасанды интеллект саласындағы шешімдерді қоса алғанда, өзінің платформасының айналасында экожүйені белсенді дамытуда. Компанияның штаб-пәтері Сан-Францискода, Калифорнияда орналасқан.
Инвестициялық тартымдылық факторы:

•  Salesforce компанияның технологияларын пайдаланудың жаңа салалары есебінен өсу перспективаларын күшейтетін өзінің әзірлеушілері мен әріптестерінің экожүйесін табысты кеңейтуді жалғастыруда. Agentforce 2dx жаңа платформасы нарықты трансформациялау үшін жоғары әлеуетке ие, клиенттерге өнімділіктің айтарлықтай өсуін және инвестициялардың жоғары өтелуін қамтамасыз етеді. Agentforce-ты енгізудің бастапқы кезеңіне қарамастан, әріптестер мен клиенттер тарапынан қызығушылық белсенді түрде өсіп келеді, бұл сұраныстың тұрақтылығын растайды. Salesforce кірістерді басқару және процестерді оңтайландыру саласында өз клиенттерінің цифрлық трансформациясын қолдау үшін тиімді позицияланған күйінде қалады.
• Агенттік 2dx нұсқасын пайдалану қарқыны мен әсерлі мысалдары. Компанияның серіктестері мен осы құралды пайдаланатын әзірлеушілердің пікірлері Salesforce клиенттері үшін маңызды құндылық жасаудағы, сондай-ақ орта мерзімді перспективада компанияның қосымша өсуін қамтамасыз етудегі Agentforce әлеуеті туралы оң әсер қалдырады. Agentforce 2dx — Salesforce-тың цифрлық еңбек платформасының жаңартылған нұсқасы, ол 2025 жылдың наурызында ұсынылған. Ол ұйымдарға міндеттерді белсенді орындауға, шешім қабылдауға және адамның ұдайы қатысуынсыз бизнес-процестерді оңтайландыруға қабілетті дербес AI-агенттерді енгізуге мүмкіндік береді.
Agentforce 2dx негізгі ерекшеліктері мыналарды қамтиды: проактивті AI агенттері; әртүрлі интерфейстермен интеграциялау; әзірлеушілерге арналған жаңа құралдар; AgentExchange (AI-агенттерге арналған базар). Жақында Salesforce қазаннан бастап ағымдағы уақытқа дейін Agentforce бойынша 5000 мәміле жасалғанын хабарлады. Бұдан басқа, Data Cloud және жасанды интеллект бағыты бойынша жиынтық түсім әсерлі $900 млн жылдық рекурренттік түсімге (ARR) жетті, бұл г/г-дан 120% -ға жоғары. Salesforce серіктестері де IV тоқсанда Agentforce мәмілелерінің шамамен 50% -ына қатысып, Agentforce белсенділіктерінің шамамен 70% -ын қамтамасыз етіп, күткеннен асып кетті. Әріптестер Agentforce айналасындағы өсіп келе жатқан қызығушылық пен инновациялардың қарқынын қолдау үшін өз қызметкерлерін белсенді түрде оқытуды жалғастыруда.
• Жарияланған жаңа өнімдер қолдану саласын кеңейтуге баса назар аударады. Salesforce компаниясы қолданудың жаңа салаларын жедел кеңейту үшін әзірлеушілер мен әріптестердің экожүйесін жандандыруға бағытталған бірқатар жаңартулар туралы хабарлады. Олардың ішінде — AgentExchange, әріптестерге арналған маркетплейсті іске қосу, онда олар Agentforce платформасы үшін өз компоненттерін әзірлеп, сата алады. Бұдан басқа, компания агенттердің прототиптерін жасауға болатын әзірлеушілер үшін тегін орта (sandbox) ұсынылатынын жариялады. Сондай-ақ, азық-түлік портфелінің бірнеше жаңартулары жарияланды, оның ішінде ең маңыздысы - агенттерді жұмыс процестерін классикалық автоматтандыру және API-сұраулар арқылы шақыру функциясының жалпы қолжетімділігі, бұл Agentforce-тың басқа жүйелермен интеграциясын қамтамасыз етеді. Жаңа өнімдер компанияның бәсекелестік артықшылықтарын қамтамасыз етеді және нарықта қатысуын кеңейтуге мүмкіндік береді.

Мақсатты баға — $340.