Walmart: әлемдегі ең ірі көтерме және бөлшек сауда желісі

Walmart Inc (WMT) — 19 елде 10 750-ден астам дүкендерді басқаратын әлемдегі ірі бөлшек сауда компаниясы. Walmart апта сайын физикалық дүкендер, мобильді қосымшалар және онлайн платформалар арқылы бүкіл әлем бойынша 270 миллионға жуық клиентке қызмет көрсетеді. Бизнес үш негізгі сегментті қамтиды: Walmart U.S., Walmart International және Sam's Club. Ауқымы, тік интеграциясы және ең қажетті тауарлардың кең ассортименті арқасында компания экономикалық белгісіздік жағдайында неғұрлым тұрақты активтердің бірі мәртебесін сақтап қалады.

Инвестициялық тартымдылық факторы

1. Тұрақты тұтынушылық сұраныс фонындағы күшті тоқсандық нәтижелер. 2026 қаржы жылының бірінші тоқсанының қорытындылары бойынша Walmart тұрақты динамиканы көрсетті: түсім консенсусқа сәйкес келді және $165,6 млрд (+ 2,5% ж/ж), ал операциялық пайда - $7,1 млрд (+ 4,3%) құрады. Түзетілген EPS $0,61 болды, бұл компанияның гайденсінен ($0,57 - 0,58) және консенсус-болжамынан ($0,58) жоғары болып шықты. Дивиденд (ТТМ) $0,94 (+ 13% ж/ж) құрайды, бұл 1% -дан кем кірістілікке сәйкес келеді. Walmart U.S. негізгі сегментінде салыстырмалы сату 4,5% -ға өсті, бұған күнделікті сұранысқа ие өнімдер мен тауарларға тұрақты сұраныс ықпал етті. Sam's Club салыстырмалы сатудың 6,7% -ға өсуін көрсетті, оған мүшелік бағдарламасына қатысушылар санының көбеюі және қайта сатып алудың жоғары болуы қолдау көрсетті. Топ бойынша жалпы маржа шығындар тарапынан қысымға қарамастан 12 б.п. өсті. Нәтижесінде еркін ақша ағыны $425 млн құрады, ал акцияларды кері сатып алу көлемі $4,6 млрд. жетті.
2. Электрондық коммерциядағы өсу және жаңа цифрлық бағыттарды дамыту. Электрондық коммерция өсімнің драйвері болып қала береді: жаһандық онлайн сату 22% -ға өсті. АҚШ-та e-commerce үлесі Walmart U.S. салыстырмалы сатылымдарында 350 базистік тармақты құрады. Компания Walmart Connect жарнамалық платформасын және Walmart+ жазылым сервисін белсенді дамытуда, бұл клиенттік адалдықты арттыруға ғана емес, сонымен қатар қосымша жоғары маржиналды ағындарды қалыптастыруға мүмкіндік береді. Технологияға ставка - логистиканы автоматтандырудан бастап қорларды басқаруда AI қолдануға дейін жылдам өзгеретін нарықта операциялық тиімділік пен бейімделуді күшейтеді.

3. Әртараптандырылған өсу және халықаралық экспансия. Walmart International сегменті Қытай, Мексика және Үндістанда (Flipkart) күшті нәтижелермен тұрақты валютада 7,8% -ға өсуді көрсетті. Әсіресе цифрлық арналар серпінді дамуда: халықаралық операцияларда электрондық коммерция мен жарнама 20% -ға өсті. Бұл нәтижелер бизнес-модельдің орнықтылығын және АҚШ-тан тыс масштабталған өсу әлеуетін растайды.

Мақсатты бағасы - $109.