02.02.2023 15:49

Метаның тоқсандық нәтижелері қайта құрылымдау процесінің басталуына байланысты аралас болып көрінеді

Meta кірісі 2022 жылғы 4 тоқсанның қорытындысы бойынша 4,5% ж/ж-ға, $32,17 млрд-қа дейін төмендеді, бірақ консенсус-болжамнан жоғары болды ($ 31,55 млрд). АҚШ пен Канадада өткен тоқсандағы жарнамадан түскен табыс (бұл көбінесе АҚШ доллары бағамының әсерінен оқшауланған) күткеннен едәуір асып түсті жәнеенс 14,1 млрд деңгейіндегі консенсус болжамына қарсы $15 млрд құрады. Бизнестің негізгі сегментінің операциялық маржасы (family of Apps) күткеннен 5 п. п. төмен болды және 34% құрады. Нәтижеге басталған қайта құрылымдауға жұмсалған шығындар әсер етті, ол $4,2 млрд құрады. 
Facebook әлеуметтік желісінің (Dau) орташа күнделікті аудиториясы 1,984 миллиардтан 2 миллиардқа дейін өсті (бұл маңызды белгіге бірінші рет қол жеткізілді). Ай сайынғы аудитория көрсеткіші (MAU) АҚШ пен Канадада 2,958 млрд-тан 2,963 млрд-қа дейін өскенін көрсетті, dau көрсеткіші 2020 жылдың екінші тоқсанындағы ең жоғары көрсеткіштен (198 млн) асып, 197 млн-нан 199 млн-ға секірді. Менеджменттің түсініктемелерімен қатар, соңғы үш тоқсандағы деректер компанияның қызметтері TikTok және басқа да дамып келе жатқан әлеуметтік желілер тарапынан аудитория үшін бәсекелестікке төтеп береді деп есептеуге мүмкіндік береді.
Менеджмент ағымдағы жылдың бірінші тоқсанының қорытындысы бойынша $26-28,5 млрд диапазонында түсімді болжайды, орташа нүкте-$ 27,25 млрд, бұл консенсустан $70 млн жоғары болып шықты. 
"Біз" өсуге агрессивті инвестициялар "Стратегиясынан" тиімділікті арттыру " тактикасына менеджменттің жылдам өзгеруін оң бағалаймыз. Менеджменттің фокусы қазір айқын: макроэкономикалық белгісіздік жағдайында 2023 жылы басымдық WhatsApp және Reels жылдам қайтаратын бағыттарға беріледі", - деп атап өтті Freedom Finance Global сарапшылары.
Пайдаланушылар Reels-те көбірек уақыт өткізеді, бірақ "қысқа бейнелер" жарнамалары әлі де "арнаға"қарағанда нашар монетизацияланады. Осыған байланысты компания жарнама әсерлерінің 23% - ға өскені туралы хабарлайды, бірақ сонымен бірге жарнама бірлігінің құны 22% - ға төмендеді.

"Біз әлі де екі тезиске сенімдіміз: 1) компанияға TikTok иесі қажет ететін қысқа бейнелерді монетизациялаудың бірдей деңгейін көрсетудің қажеті жоқ; тек классикалық Instagram арнасындағы жарнамамен салыстырылатын монетизация деңгейін қамтамасыз ету керек және бұл өте қол жетімді; 2) 2023 жылы жарнама индустриясы стандарттау тұрғысынан айтарлықтай дамиды. қысқа бейнелер және ірі брендтердің осы форматқа деген қызығушылығының артуы оның монетизациясының жақсаруына әкеледі", - дейді сарапшылар.

Freedom Finance Global сарапшылары meta Platforms акцияларының мақсатты бағасын $150-ден $210-ға дейін көтереді, ұзақ мерзімді оң көзқарасты сақтайды.