21.02.2023 04:09

Қосылған теледидар Trade Desk жарнамалық платформасының драйверіне айналды

Жарнамалық платформа TheTradeDesk Inc. (NASDAQ: TD) өткен аптада тоқсандық есепті жариялады, ол баға ұсыныстарының шамамен 25% өсуіне драйвер болды. Инвесторлар компанияның қосылған теледидар нарығының өсуінен пайда табу қабілетін оң бағалады.

Төртінші тоқсанда Trade Desk кірісі 24% - ға өсіп, $491 миллион долларға жетті. платформаның екі таңбалы өсуі цифрлық жарнама нарығындағы жалпы жағдайға қарама-қайшы келеді: үлкен бәсекелестер, атап айтқанда Meta Platforms және Alphabet, өткен тоқсанда жарнама сатылымының төмендегенін атап өтті. Осылайша, Trade Desk жарнама берушілердің адалдығын сақтайды.

Trade Desk-тің күшті жағы-оның бизнес-моделі. Платформа маркетологтарға тұтынушылармен тиімді қарым-қатынас жасау құралдарын ұсынады. Осының арқасында Trade Desk-ке құпиялылық бастамалары аз әсер етеді, олар Facebook пен Google-дің жарнамалық акцияларына теріс әсер етеді. Естеріңізге сала кетейік, Apple-дің жаңа шектеулеріне байланысты ірі платформалар енді жарнамаларды бағыттау қиынырақ, бұл жарнама берушілердің оларға деген қызығушылығын төмендетеді.

Бірнеше тоқсаннан бері Trade Desk-тің негізгі өсу нүктесі-қосылған теледидар нарығы. Компания Disney және Paramount Global сияқты жетекші ағындық қызметтермен тұрақты жарнамалық қатынастарға ие. Осылайша, Trade Desk ағындық қызметтердегі өсіп келе жатқан жарнама нарығының бенефициары болып табылады.

Түзетілген пайда (EBITDA) Trade Desk төртінші тоқсанда 28% - ға дейін өсті 2 245 млн. бұл акцияларды сатып алу бағдарламасын  $ 700 млн-ға дейін ұлғайтуға негіз болды.

Trade Desk баға ұсыныстары жыл басынан бері өсіп келеді және бірнеше апта ішінде олардың өсуі шамамен 35% құрады. Бұл өсудің көп бөлігі өткен аптада компания төртінші тоқсандағы кірістер мен кірістердің өсуін хабарлаған кезде болды.
17 ақпандағы сауда-саттықта TTD акциясы  $60,3 болды.