03.03.2023 16:05

Tesla ақпан айында 74 402 қытайлық электромобиль сатты

Қытайлық Tesla электромобильдерінің сатылымы (NASDAQ: TSLA) 2023 жылдың ақпанында 74 402 бірлікті құрады, бұл өткен ақпанмен салыстырғанда 32% - ға және қаңтармен салыстырғанда 12,6% - ға өсті, американдық электромобиль өндірушісі Қытайда жасалған 66 051 Model 3 және Model Y электромобильдерін жеткізді. Өз кезегінде, Dynasty және Ocean электромобильдері мен гибридтері бар Tesla - BOY бәсекелесі қаңтарда 191 664 көлік сатты.

Қытайдағы Tesla брендінің танымалдылығының өсуінің оң тенденциясына қарамастан, ақпан айында жергілікті көлік секторындағы нарық үлесі бір жыл бұрынғы 10% - дан 9% - ға дейін төмендеді, ал BYD нарығының үлесі 27% - дан 37% - ға дейін өсті. Бұл, ең алдымен, жергілікті компаниялардың төмен бағалар мен икемді өндіріс стратегиясының артықшылықтарына байланысты. Сонымен қатар, ҚХР Үкіметі электромобильдер нарығын дамытуды және автомобиль өнеркәсібіне жаңа технологияларды енгізуді белсенді түрде ынталандыруда, сондықтан Қытайда электромобильдер сатылымы алдағы жылдары да өсе беретін болады.

"Компанияның сатылымы ақпан айында ай сайынғы көрсеткіште 12,6% - ға өсті, бұл сұранысты арттыру үшін электромобильдер бағасының төмендеуімен байланысты. Осы жаңалықтардың аясында компанияның сауда-саттықтың ашылуындағы акцияларының бағалары өсуі керек. Алайда, сату көлемі өткен жылдың төртінші тоқсанымен салыстырғанда әлі де төмен және олардың өсу қарқынынан артта қалып отыр, яғни бағаның төмендеуінің әсері әлсіреп, компания тоқсанды өткенге қарағанда нашар аяқтауы мүмкін. Бұл компанияға инвестициялар әлі де қауіпті болып көрінеді, бірақ Мексикада зауыт салынғаннан кейін өндіріс көлемін екі есеге ұлғайту жоспарларын ескере отырып, ұзақ мерзімді перспективада компания нарықтардың үлкен үлесін иемденіп, сату көлемін ұлғайта алады. Осыған байланысты осы компанияға ұзақ мерзімді инвестициялар выглядят болып көрінеді", - деп түсіндірді Freedom Finance Global талдаушысы Владимир Чернов.

Бәсекелестік күшейген сайын Tesla Қытайда өз бизнесін белсенді түрде дамытуды жалғастыруда, жаңа зауыттар ашып, жергілікті модельдер шығарады және экспортты ұлғайтуға және Шанхай зауытының өнімдерін орташа апталық өнімділігі 20 000 автокөлікпен сату үшін жаңа нарықтарға шығуға тырысады. Компания Таиландқа автомобильдер жеткізе бастады және ақпан айында өзінің алғашқы Supercharger зарядтау станциясын ашты.