29.03.2023 13:34

Pepsi өзінің логотипін 2008 жылдан бері алғаш рет ребрендинг жасады

PepsiCo Inc (NASDAQ: PEP) логотипі 14 жылда алғаш рет жаңартылады. Pepsi маркетинг жөніндегі директоры Тодд Каплан өзінің Twitter аккаунтында жаңа логотиптің суреттерімен бөлісті.
Компания брендтің барлық өнімдерін жаңа логотиппен 2023 жылдың күзінде АҚШ-та шығаруды жоспарлап отыр, бұл брендтің 125 жылдығына орайластырып, келесі жылы ребрендинг өнімдерін бүкіл әлемге таратуды жоспарлап отыр. The PepsiCo 2008 жылдан бері қолданылып келе жатқан логотиптің ескіргеніне сенімді. Шетте тұрған бренд атауын брендпен байланысты жер шарының ортасына қою керек, сонымен қатар жаңа элементтерді, түс пен қаріпті пайдалану керек деп шешілді. Сонымен қатар, жаңа логотип 1990-шы жылдардағы адамдардың жадында тығыз сақталған нұсқаның тікелей мұрагері болып табылады.
Алкогольсіз сусындар өндірушісі "Zero" брендімен белсенді жұмыс істей бастайды, бұл оны өзінің стратегиясының орталығына айналдырады. Жаңа логотип осы өзгерістерді де көрсетеді. 
"Ребрендинг компанияның қантсыз өнімдеріне көбірек назар аударуға арналған, бірақ бұл шараның сату көлеміне тікелей әсері дәлелденбеген, дегенмен тарихта ребрендингтен кейін олар айтарлықтай төмендеген немесе өскен прецеденттер болған. Менің ойымша, бұл жаңалықта баға ұсыныстары қысқа мерзімді өсуді көрсете алады, ал ұзақ мерзімді тренд 2022 жылдың төртінші тоқсанындағы қаржылық көрсеткіштердің аналитиктердің болжамдарынан жоғары өсуіне байланысты өсіп отырады", — деп түсіндірді Freedom Finance Global сарапшысы Владимир Чернов.

Соңғы тоқсандық қаржылық есепке сәйкес, Pepsi-дің таза кірісі алдыңғы төртінші тоқсанмен салыстырғанда шамамен 11% - ға өсті, $25,25 млрд-тан $28 млрд-қа дейін.