07.04.2023 05:22

Levi Strauss сатылымды көбейтті, бірақ пайда есебінен

Levi Strauss & Co. киім брендтерінің иесі (NYSE: LEVI) 2023 жылдың бірінші тоқсанындағы есепті жариялады.Компания джинсыға деген тұрақты сұраныстың арқасында сатылымды арттырды, бірақ компанияның маржасы қысымда қалып, Levi Strauss консервативті болжамды сақтап қалды.

Levi Strauss өз өнімдерінің бағасын көтерді, бірақ компанияға шикізат, жұмыс күші, жүк тасымалы және жеткізілім үзілістерінің қымбаттауы жағдайында шығындарды өтеу әлі де қиын. Сондай-ақ, Levi Strauss тауарлардың бірқатар санаттары бойынша қомақты жеңілдіктер ұсына отырып, артық қоймалардан арылуға тырысты. Бұл бірінші тоқсанда жалпы маржаның шамамен 56% - ға дейін төмендеуіне әкелді. Нәтижесінде Levi Strauss кірісі бір жыл бұрынғы акцияға $195,8 млн және $ 0,48 салыстырғанда $114,7 млн немесе бір акцияға $0,29 дейін төмендеді. Қолма-қол ақша мен баламалардың қоры $322 млн құрады.

Сонымен бірге, Levi Strauss кірісті жылына 6% - ға 1,7 млрд долларға дейін арттыра алды. Бұл ретте брендтің күшін сақтаудың бір белгісі - кірістің 42% тікелей сатылымдар әкелді. Аймақтар бойынша сатылым Солтүстік және Оңтүстік Америкада 7% - ға және Азияда 12% - ға өсті. Еуропада кіріс 3% - ға төмендеді. Ең жақсы нәтижелерді Dockers және Beyond Yoga брендтері көрсетті, олар бірге кірістің 24% өскенін көрсетті.

Сондай-ақ, Levi Strauss дивидендтер төлеуді жалғастыруда және өткен тоқсанда оларды бір акцияға шамамен 20% - ға $0,12 долларға дейін арттырды. Акционерлерге барлығы $56 млн қайтарылды.

Levi Strauss ескі қорларды айтарлықтай азайта алды, бірақ макроэкономикалық белгісіздікке байланысты 2023 жылға арналған болжам консервативті болып қала береді. Ағымдағы жылдың қорытындысы бойынша кірістің жылына 1,5—3%—ға $6,3—$6,4 млрд-қа дейін өсуі және акцияға $1,3 - $1,4 түзетілген пайда күтілуде.

6 сәуірдегі сауда-саттықта LEVI акцияларының құны $15,14.