13.04.2023 06:42

Olo мейрамханалардың серіктестік бағдарламасында алғашқы клиентті алды

Olo Inc. (NYSE: OLO) мейрамханаларынан тағамға онлайн тапсырыс беру және жеткізу құралдарын жеткізуші. Осы аптада жаңа серіктес экожүйеге алғашқы серіктесті тартты. Осылайша компания өз платформасында клиенттер санын көбейтуге және мейрамханалар желісін кеңейтуге ниетті

Olo -ның негізгі өнімі— американдық мейрамханалардан тағамға онлайн тапсырыс беру және жеткізу мүмкіндігін қамтамасыз ететін платформа. Қазіргі уақытта платформаны шамамен 600 мейрамхана бренді пайдаланады. Olo оларға мобильді тапсырыс беруді, Uber сияқты жеткізу қызметтерімен интеграцияны және аналитика мен тұтынушылардың тәжірибесін жақсартуға арналған құралдарды қоса алғанда, қажетті құралдарды ұсынады.

Енді компания өзінің OLO Connect платформасы үшін жаңа серіктестік бағдарламасын ұсынды. Онда тұтынушылардың тәжірибесін жақсарту үшін соңғы техникалық құралдар қол жетімді болады: қарапайым интерфейс, геолокация, дауыстық қызмет, лоялдық құралдары және т. б.

Осы аптада бағдарламаның алғашқы серіктесі бар — Thanx платформасы, ол АҚШ-тың тамақтану индустриясында маркетинг пен тұтынушылардың адалдығын арттыру құралдарын ұсынады.

Olo мейрамхана бизнесін цифрландыру трендін қолдана отырып, SaaS схемасы бойынша сатылымдарды кеңейтуге ниетті. 2022 жылы Olo кірісі жылына 24% - ға өсіп, $185,4 миллион долларға жетті. Компания жаңа клиенттерді тартуда айтарлықтай жетістіктерге жетті. Атап айтқанда, американдық Kroger сатушысы АҚШ-қа суши мен гүлдерді жеткізу үшін Olo Rails модулін қолдана бастады. Жалпы, Olo экожүйесі өткен жылы жалпы тауар айналымы шамамен $37 млрд болатын 30 мың жеткізу орнын қамтуға қол жеткізді.

Ағымдағы жылы компания $213—$215 млн кірісті және $11,4—$13 млн диапазонында GAAP емес операциялық пайданы күтеді.

12 сәуірдегі сауда-саттықта OLO акциясы $8,32 болды. Нарықтық капиталдандыру $1,32 млрд құрады.