21.04.2023 11:06

IKEA АҚШ-тағы жаңа дүкендерге $2,2 миллиард доллар инвестициялауды жоспарлап отыр

IKEA дүкенінің иесі Ingka Group келесі үш жыл ішінде Walmart (NYSE: WMT) және Wayfair (NYSE: W) және одан да көп американдық сатып алушыларды тарту үшін АҚШ-тағы сауда орталықтарының желісін кеңейтуге 2 миллиард еуро ($2,2 миллиард) жұмсайды.

1985 жылы Филадельфия маңында АҚШ-та алғашқы дүкенін ашқан Швед жиһаз өндірушісі ірі бөлшек саудагерлердің жаппай жабылуы және тұтынушылардың қол жетімді тауарларға деген қажеттілігі жағдайында АҚШ-тағы нарық үлесін алуға тырысады. "Біз АҚШ - тың оңтүстігінде әлі жауап бере алмайтын үлкен сұранысты көріп отырмыз", — деді Толга Онджу, Ingka Group IKEA Retail басшысы

Бұрын компания Сан-Франциско қаласының орталығында және Вирджиния штатының Арлингтон қаласында дүкендер ашуды жоспарлаған болатын. Жаңа инвестициялар осы IKEA дүкендеріне қосымша болады, болашақта құрылыс үшін перспективалы орындар анықталады. Желінің кеңеюі 2000 жаңа жұмыс орнын ашады, ал Walmart керісінше шамамен бірдей қызметкерлерді қысқартады, ал Wayfair интернет-жиһаз дүкені қаңтар айында барлық қызметкерлерінің 10% - на дейін жұмыстан босатылатынын жариялады. АҚШ-тағы IKEA-ның жалпы саны үштен біріне өседі. Қазіргі уақытта Америка аумағында жиһазға тапсырыс беруге және жеткізуге болатын 51 дүкен және екі шағын орын бар. INGKA Group-тың АҚШ-тағы кірісі 2022 қаржы жылында 5,5 миллиард еуроны ($6,03 миллиард) құрады.

Наталья Мильчакова, Freedom Finance Global жетекші талдаушысы: "Ingka Group-тың өршіл жоспарлары жүзеге асырылып, 2 миллиард еуро инвестиция өзін-өзі ақтайды. IKEA - ның ең ірі американдық бәсекелестері офлайн дүкендердің санын азайтып жатқандықтан, IKEA олардың босатылған сауда және сақтау орындарын иемденуі мүмкін. Дегенмен, Ingka Group-тың барлық жоспарлары сәтті орындалуы үшін швед желісі АҚШ-тағы бағаларды американдық бәсекелестерден төмен ұстай алуы өте маңызды. Сондай-ақ, бәсекелестер АҚШ-тағы IKEA бизнесінің кеңеюіне жекелеген тауарлар топтарының бағасының төмендеуімен жауап бере алады, бұл, әрине, американдық тұтынушыларға тиімді болады".