15.05.2023 14:44

Meta Рlatforms тиімділігі жылы нені білдіреді

Өткен аптада тоқсандық есептің тұсаукесері кезінде Meta Platforms Inc. (NASDAQ: META) 2023 жылды өз бизнесі үшін тиімділік жылы деп жариялады. Компания шығындарды негізгі сегментке бағыттайды және метаверс технологиясының дамуын екінші орынға қояды. Уолл-стритте бұл жаңалық оң бағаланды, бірақ компанияның ұзақ мерзімді стратегиясы өзгеріссіз қалуы мүмкін.

COVID-19 кезеңінде қашықтан жұмыс істеуге арналған технологиялар, сондай-ақ e-commerce күшті оң серпін алды. Бұл Meta жоспарларына әсер етті, соның ішінде Марк Цукербергтің метаверс технологияларының үлкен әлеуетіне деген сенімін арттырды, оны қызметкерлердің орналасқан жеріне қарамастан бірыңғай жұмыс ортасын құру үшін пайдалануға болады.

Алайда, сұраныстың көтерілу кезеңі қысқа болды, ал қазір алыптар пандемия кезінде ұлғайған штаттарды қысқартуға мәжбүр. Сондай-ақ инфляцияға байланысты тұтынушылық белсенділіктің баяулауы туралы алаңдаушылық туды. Сонымен бірге жарнамалық шығындар азайды.

Дегенмен, бірінші тоқсанда Media Platforms кірісі жылына 3% - ға өсіп, $ 28,6 млрд құрады. Компания жұмыстан босатуға байланысты қосымша $1,1 миллиард доллар шығын жұмсады. Нәтижесінде компанияның маржасы 25% - ға дейін қысқарды, ал бір жыл бұрын бұл көрсеткіш 31% болды. Қолма-қол ақша қоры $40,7 млрд-тан $37,4 млрд-қа дейін қысқарды.

Ағымдағы жылы Meta Platforms метаверс шығындарын азайтуды жалғастыруға ниетті, сонымен қатар жылдың соңында жұмыстан шығарудың үшінші кезеңін жоспарлап отыр. Бұл ретте жарнамадан түсетін табысты арттыруға басты назар аударылатын болады.

Уолл-стритте Мeta Platforms шешімі құпталды. Тоқсандық есептен кейін Meta акциясы Deutsche Bank, Goldman Sachs және Citigroup сарапшыларынан мақсатты бағаны көтерді, олар META бағасының 30% - ға дейін өсу әлеуетін болжайды.

Жарнамалық бизнеске баса назар аудару Meta Platforms қаржылық көрсеткіштерін жақсарта алады. Басқа алыптар сияқты, ең алдымен Google, компания жарнама берушілердің ескі интернет тарату арналарынан ағынының бенефициары болып табылады. Алайда, Facebook-тің meta платформалары нарығын сақтау үшін пайдаланушыларды әлеуметтік желілерде (Instagram және Facebook) сақтау қажет. Сондай-ақ жастарды тарту. Бұл өсіп келе жатқан бәсекелестік жағдайында қиын міндет. Сонымен, танымал Tik Tok бәсекелесі MetaReyes қызметін монетизациялау компания пайдасының өсу драйвері болу үшін әлі тиімді емес.   Сонымен қатар, Reels бейнелері Facebook экожүйесінде жаңалықтар мен Stories жарнамаларымен бәсекелеседі.

Meta Platforms көшбасшылығын сақтау үшін тұтынушылардың жаңа буыны үшін өнімді бірінші болып құру қажет. Әзірге Meta Platforms-те бұл метағалам болып табылады.

12 мамырдағы сауда-саттықта META акциясы $233,81 тұрады.