02.06.2023 20:43

Tesla бағасының төмендеуі интернет-трафиктің өсуіне себеп болды

Жақында City EV-мен байланысты веб-трафикті бақылайтын Mindshare EV (EV) трекерін қайта қарады. Бұл трекер электромобильдердің жалпы нарығына, сондай-ақ белгілі бір брендтерге немесе компанияларға қатысты веб-сайттардағы қатысу деңгейін бағалайды, соңғысы электромобильдер нарығының болашақ үлесі мен бренд әсерінің ықтимал көрсеткіші ретінде қызмет етеді.

Mindshare-дің соңғы деректері Tesla компаниясының сәуір айындағы бағаның төмендеуі сәуір айында трафиктің өсуіне әкелгенін көрсетеді (наурыз айында 51% - дан 47% - ға дейін). Мамыр айындағы алдын ала деректер компанияның үлесі наурыз айынан жоғары (48% қарсы 47%) және бірінші тоқсан деңгейінен жоғары (46%), бірақ сәуірдің бастапқы өсуінен төмен қалғанын көрсетеді.
Сонымен қатар, Citi сәуір және мамыр айларында автомобиль өндірушілерінің әртүрлі жұптары үшін трафиктің таза ағыны мен шығуына талдау жасады. Мақсат жаулап алу заңдылықтарын анықтау болды және нәтижелер Tesla (NASDAQ:TSLA) арқылы барлық автомобиль өндірушілерден, әсіресе сәуір айында бағаның төмендеуінен кейін айтарлықтай таза трафик ағыны болғанын көрсетті. Сонымен қатар, Теслаға барудың жалпы санының ішінде ең күшті таза ағын Hyundai/Kia, Volvo және General Motors (NYSE:GM) болды.