07.06.2023 06:25

АТ - жеткізуші Sprinkler ЖИ есептің ортасына да орналастырды

Sprinkler, Inc. (NYSE: COM) кірістің екі таңбалы өсуін көрсететін бірінші тоқсандағы есепті жариялады. Бірақ есептің негізгі тақырыбы Sprinkler AI+ деп аталатын жаңа шешім болды, ол жасанды интеллект (AI) технологияларын енгізуге мүдделі жаңа тұтынушылардың назарын аудара алады.

30 сәуірде аяқталған тоқсанда Sprinkler кірісі жылына 20% - ға өсіп, $173,4 млн. бұл ретте жазылым сатылымы 24% - ға өсіп, $157,7 млн. компания алғаш рет GAAP таза пайдасын алды, ол бір акцияға $ 0,01 құрады. Қолма-қол ақша мен баламалардың қоры $604,4 миллион долларға жетті.

Тоқсан ішінде Sprinkle қызметтеріне $1 миллионнан астам доллар жұмсайтын клиенттер саны 28% - ға өсіп, 115-ке жетті. Компания басшылығы AI шешімдерін іске қосу арқылы сатуды кеңейтудің жаңа мүмкіндіктерін көреді.

Қазіргі уақытта Sprinkler қазірдің өзінде Sprinkle ai+деп аталатын AI модельдерінің жиынтығын ұсынады. Олар брендтердің кірістілігін арттыратын деректермен жұмыс істеу үшін арнайы дайындалған. Жалпы алғанда, Sprinkle AI + ең аз орнатуды қажет ететін шамамен 750 модельді пайдаланады.

Sprinklr құралдар жинағы чатботтарды, виртуалды агенттерді, деректерді талдауды, сондай-ақ Маркетологтар мен басқа да сату мамандарына арналған шешімдерді қамтиды. Мысалы, AI мақалалардан, блог жазбаларынан қысқаша түйіндеме жасай алады, құрылымдалмаған диалогтарды жинай алады және клиенттерге жауап дайындай алады.

Sprinklr өзінің шешімдер портфолиосына әйгілі ChatGPT чатботын жасаған open ai фирмасы жасаған модельдерді біріктірді.

Sprinklr негізгі өнімі — тұтынушыларға қызмет көрсетудің бірыңғай басқару платформасы (U-CXM). Оны маркетологтар қызметтерді жекелендіру және брендтерді дамыту үшін кеңінен қолданады. Дәл осы бағытта мамандар АИ енгізудің ең үлкен әлеуетін көреді. Үлкен аудиториямен өзара әрекеттесу барлық компанияларда бола бермейтін маңызды ресурстарды қажет етеді. Бұл мәселені жақын арада тек AI ғана шеше алады.

6 маусымдағы сауда-саттықта CXM акциясы $14,7 болды. Нарықтық