17.07.2023 15:16

Xiaomi бөлшек сауда дүкендері арқылы Үндістандағы сатылымдарды арттыруға назар аударады

Қытайлық Xiaomi компаниясы e-commerce-те көп жылдық ставкадан кейін бөлшек сауда дүкендері арқылы Үндістандағы сатылымдарды арттыруға назар аударады. Компания смартфондардың сатылымын жандандыруға тырысады, өйткені құрылғылардың сатылымы Оңтүстік Кореялық Samsung-тан айтарлықтай артта қалды.
 
Amazon (NASDAQ: AMZN), Walmart (NYSE: WMT) және жергілікті Flipkart арқылы Үндістандағы онлайн сатылымдар соңғы жылдары күрт өсті, бұл Xiaomi мен басқа компанияларға 600 миллион смартфон пайдаланушысы бар әлемдегі ең жылдам дамып келе жатқан нарықтардың бірінде сату мүмкіндіктерін кеңейтуге көмектесті.
 
Қазіргі уақытта Үндістандағы смартфондар сатылымының 44% Интернет арқылы жүзеге асырылып жатқанымен, офлайн сату сегменті маңызды болып қала береді және Xiaomi одан әрі өседі деп күтеді. 2023 жылы Үндістандағы Xiaomi сатылымының тек 34% - ы бөлшек сауда дүкендерінен келді.
 
Xiaomi өзінің дүкендер желісін қазіргі 18 мыңнан тыс кеңейтуді жоспарлап отыр және теледидар немесе қауіпсіздік камералары сияқты басқа өнімдерін ұсыну үшін телефон жеткізушілерімен көбірек жұмыс істеуді жоспарлап отыр.
 
"Офлайн сатылымдарға назар аудару Samsung-тың осы бағыттағы жетістіктеріне байланысты, ең алдымен Үндістанда сатып алу дәстүрлі форматтағы бөлшек сауда дүкендерінде жүзеге асырылатын премиум смартфондар сегментінде. Үндістандағы қымбат смартфондарға деген сұраныстың артуын ескере отырып, бұл елдегі Xiaomi бөлшек сауда желісінің кеңеюі қисынды, дегенмен компания Samsung-тың күшті бәсекелестігіне тап болуы мүмкін, ол қытайлық өндірушіден Үндістан нарығындағы үлесті премиум смартфондардың кең желісі арқылы алуды жалғастыруда. Үндістан нарығындағы позицияларын арттыру үшін Xiaomi премиум сегментке қайта назар аударуы керек және офлайн дүкендерді ашу бұл стратегияны сәтті жүзеге асырудың алғашқы қадамы болуы мүмкін",- деп түсіндіреді Freedom Finance Global сарапшысы Роман Лукьянчиков.