18.07.2023 16:27

Roku ағындық платформасы аудиторияны көбейтеді

Соңғы тоқсанда Roku Inc. (NASDAQ: ROKU)бейне ағынды бағдарламалық жасақтама мен жабдық өндірушісінің акциялары  шамамен 23% қымбаттады. Бұл ретте компанияның рентабельділікке оралу әлеуеті сақталады.


Оң жағы-Roku аудиторияны кеңейтуді жалғастыруда. 2023 жылдың бірінші тоқсанында белсенді шоттар саны жылына 17% - ға 71,6 миллионға дейін өсті,ал ағындық сағаттардың жалпы саны 20% - ға 25,1 миллиардқа дейін өсті.


Көрермендердің кеңеюі-бұл жарнамадан түсетін кірісті арттыру мүмкіндігі. Жақында Roku Shopify электрондық коммерция платформасымен тауарларды жарнамалау туралы келісім жасады. Мәміленің арқасында Shopify Roku платформасында жарнамаларды орналастыра алады. Пайдаланушылар өз кезегінде нақты уақыт режимінде жарнамаланатын зат бетіне өтіп, тікелей Теледидарлары арқылы сатып ала алады. Roku басшылығы бұл тәсіл тұтынушының брендті танудан сатып алуға дейінгі жолын қысқартады деп санайды.


Сонымен қатар, Roku әртүрлі экожүйелердегі қатысуын кеңейтуде: компания Samsung және Amazon Fire OS теледидарларына, сондай-ақ Google TV және Басқа Android TV құрылғыларына арналған Roku Channel қолданбасын іске қосты. S&P Global мәліметтері бойынша, Roku әлі күнге дейін АҚШ-тағы жетекші ағындық операциялық жүйелердің бірі болып табылады және әлемдік нарықта Android TV және Samsung Tizen TV-ден кейінгі екінші орында. Google және басқа жеткізушілермен ынтымақтастық Roku-ға шетелдік көрермендерге көбірек қол жеткізуге және АҚШ нарығына тәуелділікті азайтуға көмектеседі.


Қазіргі уақытта ағындық қызметтер нарығы 2020-2021 жылдардан кейін пандемиялық шектеулер адамдарды үйде қалуға мәжбүр еткен кезде қалыпты жұмыс режиміне көшуде. Roku да ерекшелік емес. Компанияның өсуі баяулады, бірақ ол мазмұн мен теледидар өндірісіне инвестиция салуды жалғастыруда. Дәл осы себепті компания 2022 жылы EBITDA-дан 2021 жылғы пайдамен салыстырғанда түзетілген шығынға ұшырады.

17 шілдедегі сауда-саттықта ROKU акциясы $75,84 долларды құрады.