07.08.2023 16:34

Amazon есебі e-commerce трансформациясының жылдам қарқынын көрсетті

Amazon (AMAZON) 2023 жылдың II тоқсанының қорытындысы бойынша күшті нәтижелер көрсетті және III шаршы метрдегі оптимистік гайденс барлық ең батыл күткеннен асып түсті.

"Компания тағы да өзінің e-commerce бизнесінің Күшін және оның трансформациясының өте жылдам қарқынын көрсетеді. Логистикалық инфрақұрылымды қайта құру Amazon шығындарын азайтып қана қоймай, сонымен қатар компанияға тауарлар ассортиментін кеңейту, орташа чек пен сатып алу жиілігін арттыру және тұтынушылардың конверсиясын арттыру арқылы сату көлемін арттыруға мүмкіндік берді. Бизнестің бұлтты сегменті өсу қарқынының +12% ж/ж дейін баяулауын көрсеткенімен, динамика әлі де күткеннен әлдеқайда жақсы болып шықты және тоқсан қорытындысы бойынша AWS нарықтық үлесі өзгеріссіз қалды (~32%). Amazon компаниясының экожүйеге серіктестерді тартуды көздейтін және-өнімдерді дамытуға деген көзқарасы бәсекелестерден өзгеше, бірақ компания бизнесінің ерекшеліктерін ескере отырып, оңтайлы болып көрінеді. Amazon айналым капиталын басқарудың кірістілігі мен тиімділігінде айтарлықтай өсуді көрсетеді, бұл компанияға оң ақша ағынына қайта кіруге және қарыз міндеттемелерін қысқартуға мүмкіндік берді. Біз AMZN есебін оң бағалаймыз", - деп атап өтті Freedom Finance global талдаушысы Егор Толмачев.

Жиынтық кіріс динамикасы өсу қарқынының өсуін көрсетті және өзінің онлайн-сатылымдарын (Online stores) қоспағанда, бизнестің барлық сегменттерінің күшті нәтижелері есебінен инвесторлардың күткенінен едәуір жақсы болды. Amazon-ның тоқсандағы жиынтық кірісі өсу қарқынын +9,4% ж/ж +10,8% - ға дейін жеделдетті және $134,4 млрд құрады, бұл $131,5 млрд (+8,5% ж/ж) деңгейіндегі нарық күткеннен және $133 млрд (+9,7% ж/ж) жоғары менеджмент шекарасынан асып түсті. Тоқсан қорытындысы бойынша EPS $0,65 құрады, бұл нарықтың $0,35 консенсус бағасынан едәуір асып түсті. Кірістің айтарлықтай өсуі тауар бірліктерін сатудың ұлғаюымен, әсіресе үшінші тарап сатушыларының ((third-party seller services) онлайн-сату сегментінде, сондай-ақ жарнама бизнесі мен жазылым кірістерінің күшті өсуімен қамтамасыз етілді. North America (+11% ж/ж) және International (+10% ж/ж) сегменттері кірістің өсу қарқынының аздап жақсарғанын көрсетті.
Соңғы тоқсандардағы Amazon бизнесінің e-commerce табысының негізгі нүктелерінің бірі Солтүстік Америкадағы компанияның логистикалық инфрақұрылымын қайта құру болып табылады, ол жеткізу уақытын, тауардың жүріп өткен қашықтығын (-19%), сәлемдеме жолындағы аралық кезеңдердің санын (-20%) айтарлықтай қысқартуға мүмкіндік берді, сондай-ақ бір аймақтан екінші аймаққа жөнелтілетін тауарлардың үлесін азайтты, 34% - дан 24% - ға дейін. Бұл Amazon шығындарын айтарлықтай азайтып қана қоймай, сонымен қатар тауарлар ассортиментін кеңейту, орташа чек пен сатып алу жиілігін арттыру және тұтынушылардың конверсиясын арттыру арқылы сату көлемін арттыруға мүмкіндік берді. Amazon сол күні жеткізуге болатын тауарлардың санын едәуір арттырды, бұл Same-Day тапсырыстарының арқасында мүмкін болды. Бұл инфрақұрылым e-commerce сатылымын ынталандырып қана қоймай, физикалық дүкендердің, ең алдымен Whole Foods жұмысының тиімділігін арттыруға мүмкіндік берді. Менеджмент тапсырыстарды орындаудың жаңа форматына риза болғаны соншалық, жақын арада олардың санын екі есеге көбейтеді. Сонымен қатар, бизнеске макрофакторлар қолдау көрсетті: жанармай бағасының төмендеуі және компания пайдаланатын барлық негізгі көлік түрлеріне тасымалдау ставкалары.

Бұлтты бизнес алдыңғы екі тоқсандағы +16% / +20% - дан +12% ж/ж дейін өсу қарқынын қайтадан бәсеңдетті, бұл +10% ж/ж кепілге қойған нарық үшін оң тосын сый болды. Менеджмент клиенттер серверлерді пайдалануды оңтайландыруды жалғастырғанымен, инвестициялардың өсуіне оң үрдіс бар екенін атап өтті the инновациялық бағыттар және пайдаланылатын қуаттарды арттыру. Егер сәуір айында сегменттің ең нашар өсу қарқыны байқалса, қазір жағдай үнемі жақсарып келеді. Amazon серіктестік шешімдерін (Anthropic, Stability AI, AI21 Labs, Cohere) және компанияның жеке әзірлемелерін пайдаланатын өзінің және платформасын дамытуды жалғастыруда. Менеджмент клиенттердің көпшілігі әлі күнге дейін AI құндылығын түсінуге тырысып жатқанын және пайдаланушылар көбінесе бәсекелеске қандай да бір AI функционалдығы үшін инфрақұрылым провайдерін өзгертпейтінін атап өтті. Synergy Research Group мәліметтері бойынша, AWS-тің бұлт нарығындағы үлесі соңғы тоқсанда өзгерген жоқ және шамамен 32% құрады.

Жарнама сегменті талдаушылардың консенсус болжамынан (+18,3% ж/ж) Жақсы өсу қарқынын көрсетті және экономика мен саладағы қарапайым жағдайларға қарамастан +22,0% ж/ж құрады. Жарнамалық нарық алпауыттарының фонында Amazon нәтижелері Өлшем айырмашылығына қарамастан өте күшті болды, сондықтан Alphabet жарнамадан түсетін кірістің 3,2% ж/ж, Ал Meta 12% өскенін көрсетті. Жазылым сегментінің кірісі 9,9 миллиард долларды құрады, бұл алдыңғы тоқсандағы +14,8% ж/ж салыстырғанда +13,5% ж/ж г-ға дейін өсу қарқынын бәсеңдетті, бұл шамамен +12,5% ж/ж нарық күткеннен жақсы болды.

Amazon тіпті ең оптимистік инвесторларды таңқалдырды және бизнестің барлық бағыттарының операциялық кірістілігін айтарлықтай жақсартты. Ақша ағынының жағдайы маржаның өсуі мен айналым капиталын оңтайландыру аясында жеделдетілген қарқынмен қалыпқа келеді. Операциялық қызметтен түсетін ақша ағыны қазірдің өзінде инвестициялық шығындарды жабады және ішінара борыштық міндеттемелерді өтеуге жұмсалады.

Операциялық маржа II шаршы метрде бір жыл ішінде 3,0 п.т. - ға 5,7% - ға дейін өсті, бұл инвесторлардың күткенінен 3,6% - ға және өткен тоқсанның нәтижелерінен 3,7% - ға асып түсті. Логистикалық инфрақұрылымды қайта құру, шығындарды оңтайландыру бағдарламасын жалғастыру және инфляциялық қысымды төмендету, әсіресе логистика мен жанармай құнында Amazon операциялық шығындарының динамикасына оң әсер етті. Менеджмент маржаның одан әрі өсуі мен бизнесті оңтайландырудың маңызды әлеуетін көреді.

North America және International сегменттері рентабельділіктің өсуін күткеннен әлдеқайда жақсы көрсетті, бұған жоғары маржалық жарнама мен жазылым сегменттерінің жылдам өсу қарқыны ықпал етті. Бұлтты сегмент тоқсан ішінде рентабельділіктің нарық күткен 24,4% - дан 24,0% - дан 24,2% - ға дейін өскенін көрсетті. Бұлт сегментінде маржаның төмендеуі негізінен қызметкерлердің жалақысы мен байланысты шығындардың, сондай-ақ технологиялар мен мазмұнның өсуіне байланысты сегменттің өсуіне инвестициялармен қамтамасыз етілді.
2023 жылғы II тоқсандағы менеджменттің қаржылық нұсқаулығы инвесторларды кірістің өсу қарқынымен де, тиімділіктің жоғарылауымен де қуантты. II шаршы метрге түсім бойынша болжам $138-143 млрд (+8,6–12,5% г/г) құрады, бұл $138,4 млрд (+8,9% ж/ж) деңгейіндегі нарық консенсусынан әлсіз. ВК-дан оң нәтиже шамамен 1,2 п. п. операциялық пайда шамамен $5,5–8,5 млрд (4,0–5,9% рупия) күтіледі.), бұл нарықтың $5,5 млрд (4,0% рупия) консенсус болжамынан әлдеқайда жақсы.). Сондай-ақ, менеджмент 2023 жылы CAPEX 2022 жылы $59 млрд-қа қарсы "$50 млрд-тан сәл асады" деп түсіндірді. Бұл ретте логистикалық инфрақұрылымға инвестициялар азаяды, бірақ CAPEX бұлтты бизнесті дамытуға ұлғаяды.