10.08.2023 14:20

Starbucks кофе желісі: бизнеске жаңа көзқарас және өсуді күту

COVID-19-дан кейінгі тұтынушылық мінез-құлықтың өзгеруі Starbucks Corp. (NASDAQ: SBUX) кофеханалар желісін өз бизнесін қайта құру және сатылымды арттыру үшін жаңа технологияларды қолдануға мәжбүр етті.
Пандемияға дейін Starbucks кофеханалары таңғы ас пен түскі ас кезінде кеңсе қызметкерлерінің танымал кездесу орны болды. Дегенмен, қашықтан жұмыс істеудің таралуы тұтынушылардың Starbucks-пен өзара әрекеттесу сипатын өзгертті: тұтынушылар әлі де кофеге тапсырыс береді, бірақ оны желіде жасайды. Осылайша, қазір кофеханалар желісі онлайн тапсырыстар мен жеткізуге көп көңіл бөледі. Осылайша, қазіргі уақытта Starbucks - тың негізгі бағыттары-сандық тапсырыс беру және сусындарды жекелендіру.

Атап айтқанда, Starbucks өз дүкендерін тұтынушылардың жаңа мінез-құлқына қарай түрлендіреді, соның ішінде жекелендірілген сусындарды тезірек жасауға мүмкіндік беретін жаңа жабдықты орнатады. Жаңа жабдық тіпті күннің ең қарбалас сағаттарында да өткізу қабілеттілігін арттыруға мүмкіндік берді, бұл пандемияға дейінгі сатылымнан асып түсті. Бұған Starbucks мекемелеріндегі бағаның өсуі де қосылуы керек, бұл өткен тоқсанда кірісті 12% - ға арттыруға мүмкіндік берді. Кофеханалардағы салыстырмалы сатылымдар жыл сайын 10% - ға өсті. Операциялық маржа 16,9% - дан 17,4% - ға дейін өсті, ал акцияға шаққандағы пайда 19% қосты.

Starbucks сонымен қатар мәзірге салқын сусындарды енгізді және үшінші қаржылық тоқсандағы сатылымның 75% құрады. Өсудің қосымша факторы мәзірге жаңа тағамдар қосу болады. Бұл санатты кеңейтуге көптеген мүмкіндіктер бар, өйткені тұтынушылар Starbucks-ты жалпы дүкен ретінде қабылдай бастады.

Үшінші тоқсанда Starbucks 288 таза жаңа дүкені бар 37000 дүкеннен асып түсті және 2030 жылға қарай желіні 55000 дүкенге дейін кеңейту мүмкіндігін көреді.осылайша, Starbucks жаңа жабдықтар, цифрлық тапсырыстар, жаңа дүкендер және мәзір элементтері арқылы сатылымды кеңейту жолында.

9 тамыздағы сауда-саттықта SBUX акциясы $99,92 құрады.