16.08.2023 21:09

JD.com 2 тоқсанда пайда мен кірісті арттырды

Компания JD.com (JD) нәтижелерді нарық күткеннен жоғары ұсынды. Компанияның кірісі 7,6% ж/ж, 287,9 млрд юаньға ($39,7 млрд) дейін өсті, бұл консенсус болжамынан 3,2% - ға жоғары. Таза пайда 6,6 миллиард юаньды ($0,9 миллиард) құрады-бұл 0,68 миллиард юань пайда күткеннен жоғары.

Менеджмент компанияның мықты позицияларына деген сенімділікті сақтап, шығындарды оңтайландыруға деген міндеттемені көрсетті. CEO компанияның базарларындағы сатушылар саны екі есеге артып, жаңа рекордтық мәндерге қол жеткізгенін атап өтті, сонымен қатар компанияның ұзақ мерзімді өсу үшін күшті позицияларын жариялады. CFO компанияның үйді жақсарту және электроника санаттарындағы үлесінің өсуін атап өтті, сонымен қатар компанияның шығындарды оңтайландыру міндеттемесін атап өтті.

Компания барлық бағыттар бойынша тұрақты өсуді көрсетті, өсудің негізгі драйверлері логистика және Dada жылдам жеткізу сервисі болып қала береді, отандық бөлшек сауда жарнамаға жұмсалатын шығындардың ұлғаюы есебінен өсуді жалғастыруда. Бөлшек саудадан түскен қаражат 4,8% - ға өсті - ең алдымен электроника сегментінің тауарлары мен үй тауарларын сатудан түскен кірістің өсуі, бұған «618» сауда фестивалі кезінде электронды сайттарда сәтті жылжыту науқандары және Дунгуан мен Куньминде екі жаңа JD MALL ашу арқылы қол жеткізілді.

Компания сонымен қатар танымал косметика және киім брендтерімен жаңа серіктестіктер арқылы өнім ассортиментін кеңейтуді жалғастырды. Логистика бағытынан түскен түсім сұрыптау орталықтары мен көліктік авиациялық бағыттардың үздіксіз дамуы есебінен 31% - ға өсті. Dada жылдам жеткізу қызметі табысты "618" Сауда фестивалі арқылы кірістің 23,2% - ға өскенін көрсетті, онда компания офлайн дүкендермен серіктестіктің 80%-ға өскенін және үй тауарлары, компьютерлік техника, косметика, спорттық тауарлар және алкоголь сияқты санаттардағы тауар айналымының үш есе өскенін атап өтті. Компанияның жалпы азық – түлік кірісі 3,5% ж/ж, ал қызметтерден түскен түсім 30,1% ж/ж өсті.

Компания маркетингтен басқа барлық бағыттар бойынша шығындарды оңтайландыру арқылы маржаны жақсартуды жалғастырды. Тауарлар мен қызметтердің өзіндік құны 6,4% ж/ж өсті, тапсырыстарды орындау шығындары 2,3% - ға өсті, ал маркетинг шығындары 16,7% - ға өсті. Зерттеулер мен әзірлемелерге жұмсалған шығындар 1,1% ж/ж, ал әкімшілік шығындар 1,1% ж/ж өсті. Операциялық маржа бір жыл бұрынғы 14% - бен салыстырғанда 28,7% - ға дейін өсті, бұл жаңа бастамалардың (соның ішінде жылжымайтын мүлікті сату) маржасын күрт жақсарту және логистикалық бағыттағы маржаның қалыпты өсуімен қолдау көрсетілетін Dada қызметі. Операциялық шығындардың ең төменгі жылдық өсімі (маркетингтік шығындарды қоспағанда) және компанияның жаңа бастамалары шеңберінде жылжымайтын мүлікті сату инвестициялардан түсетін құбылмалы кірістің төмендеуімен және салық жүктемесінің өсуімен теңестірілді, нәтижесінде таза маржа бір жыл бұрынғы 1,6% - бен салыстырғанда 2,3% - ға дейін ғана өсуге мүмкіндік берді (жылжымайтын мүлікті сатуды есепке алмағанда, таза маржа 2% - 2 құрайды%).


«JD.com нарық күткеннен асып түсетін күшті тоқсандық нәтижелерді ұсынды. Жарнамалық шығындардың жоғарылауы компанияға Қытайдың бөлшек сауда сұранысының баяулауы жағдайында да "618" Сауда фестивалінің сәтті өтуі арқылы тұрақты өсуді сақтауға мүмкіндік берді. Компания басшылығындағы соңғы өзгеріс маржаға оң әсер етуі мүмкін JD.com. алайда, Alibaba, Pinduoduo және ByteDance-пен бәсекелестіктің күшеюі ұзақ мерзімді перспективада қаржылық нәтижелерге қысым жасайды. Келесі тоқсанда динамика JD.com бұл, ең алдымен, Қытай экономикасының жай – күйіне және Компанияның отандық нарықтағы бәсекелестерге қарсы тұру қабілетіне байланысты болады», - деп түсіндіреді Freedom Finance Global талдаушысы Роман Лукьянчиков.