18.08.2023 18:18

Екінші тоқсанда электромобильдердің сатылымы 40% - ға өсті, Tesla мен BYD арасындағы алшақтық азайып келеді

TrendForce жаңа есебінде көрсетілгендей, екінші тоқсанның қорытындысы бойынша жалпы сату құрылымындағы тартқыш электр қозғалтқыштары бар жеңіл машиналардың үлесі бастапқы әлемдік нарықтан 14,4% - ға жетіп, 42,8% - ға артып, 3,03 млн данаға жетті. Гибридтерді есептемегенде, электромобильдердің сатылымы 39,3% - ға өсіп, 2,15 миллион данаға жетті, ал қытайлық BYD американдық Tesla-ны қуып жетуді жалғастыруда.

Бірінші жартыжылдықта бүкіл әлем бойынша гибридтер, электромобильдер және сутегі Отын ұяшықтары бар машиналар 5,462 миллион дана сатылды — бұл өткен жылмен салыстырғанда шамамен үштен біріне көп. Көшбасшылық Tesla-ны (TSLA) нарықтың 21,7% - с сақтайды, бірақ гибридтер сегментінде сөзсіз әлемдік көшбасшы болып табылатын қытайлық BYD ұзақ уақыт бойы дем алды. Ол нарықтың 36,5%–. бақылайды, бірақ аккумуляторлық электромобильдер сегментінде оның үлесі аз-нарықтың 16,2%.


Жаңа статистиканың ең көп талқыланатын фактілерінің бірі GAC Aion компаниясының үшінші позициясында пайда болуы болды, ол бұдан былай электромобильдер нарығының 6% алады, бірақ негізінен ҚХР-ның үй нарығында белгілі. Компания нарықты салыстырмалы түрде қол жетімді электромобиль модельдерімен жаулап алды, бірақ жақында нарықтың беделді сегментіне кіру үшін 30 000 доллардан асатын машиналарды ұсынды. Өткен жылдың екінші тоқсанымен салыстырғанда, ең ірі он электромобиль жеткізушілерінің тізімінде қытайлық өндірушілер аз болды. Американдық Tesla-дан басқа, ҚХР-дан тыс келесі өндіруші төртінші орында тұр және нарықтың 4,7% бар еуропалық автогигант Volkswagen болады. Нарықтың 4,4% бесінші орында Қытайда танымал бюджеттік электам Wuling Hongguang Mini EV көліктерімен танымал SAIC-GM-Wuling бірлескен кәсіпорны бар.

Hyundai және BMW 3,6% тең нарық үлесімен рейтингте алтыншы және жетінші орында, Mercedes-Benz 2,8% және сегізінші орында, ал Kia және Audi нарықтың 2,0% және 1,9% іс жүзінде қатар жүреді, ондықты жабады.

Екінші тоқсанда 876 000 дана (+52,9%) сатылған қайта зарядталатын гибридтер сегментінде BYD әлемдік нарықтың 36,5% сөзсіз көшбасшы болды. Сонымен қатар, осы типтегі машиналардың тоқсандық сатылымының шамамен үштен екісі Қытай нарығымен қамтамасыз етілді. Denza еншілес бренді сегменттің ең ірі ойыншыларының рейтингінде 3,4% үлесімен жетінші орынға көтеріле алды. Екінші орында li auto бренді болды, ол тоқсанда рекордтық 87000 гибридті жеткізді және сегменттің 9,9% иеленді. Үшінші орында Geely-ге тиесілі шведтік Volvo бренді бар, ол әлемдік Қайта зарядталатын гибридтер нарығының 4,6% -. бақылайды. BMW нарықтың 4,3% - рынка сәл төмен, бірақ бұл тізім мүшелері арасында, егер екі жоғарғы позициядан басқа, өзара бәсекелестік өте жоғары. Мысалы, Jeep және Mercedes-Benz нарықтың 4% бақылайды, ал соңғысы Denza өнімдеріне де қатысты. Гибридтер класының атасы, жапондық Toyota корпорациясы сегізінші орынға және нарықтың 2,9% -. қанағаттандырады, бірақ оның модельдерінің ассортиментінде желіден қайта зарядталатын нұсқалар әлі көп емес және олар негізінен Жапония мен Солтүстік Америка нарықтарына бағытталған.

PHEV сегментінде корейлік Kia да нарықтың  тоғызыншы орында (2,6%), ал Great Wall Motors-қа тиесілі қытайлық Haval (2,3%) ондықты жабады. Бұл нарықтағы қытайлық брендтердің жетістігі ҚХР-ның ішкі нарығы әлемдегі ең ірі болып табылатындығымен түсіндіріледі, ал жергілікті ойыншылар бір кездері көлік құралдарын жобалау мен өндіруде тәжірибесі бар шетелдік өндірушілерді одан сайын көбейтуде. Енді қарыз алу Қытайда жоғары жалақы алатын жұмыс таба бастаған құнды мамандармен бірге жүзеге асырылады