29.08.2023 14:11

Walt Disney Үндістандағы бизнесін тегін крикет ұсыну арқылы «жандандыруға» тырысады

Walt Disney (DIS) Үндістандағы ағындық бизнесін смартфондарда тегін крикет ұсыну арқылы жақсартуға тырысады, компаниялар бұл стратегия жарнамадан түсетін кірісті арттырады және ізбасарлардың кетуінің салдарын өтейді деп санайды.

Өткен жылы Disney үшін әлемдегі ең көп қолданушы болған Үндістандағы трансляция кенеттен $41,5 млн шығын көрсетті, 2022 жылдың наурызына дейін бір жыл ішінде $390 млн.

Өткен жылдың қазан айынан шілде айына дейін абоненттердің кетуі мен пайдаланушы базасының үштен біріне қысқаруына байланысты ойын-сауық алыбының қаржылық көрсеткіштері одан да көп қысымға ұшырайды деп күтілуде.

Disney  жағдайы — бұл Үндістан нарығы туралы ескерту, мұнда өсіп келе жатқан орта таптың күтуі көбінесе нақты көрсеткіштерге сәйкес келмейді.

Компания Үндістанның Hotstar ағындық қызметін сатып алып, 2019 жылы $71 миллиард доллар төледі. Әлемдегі ең бай крикет лигасы Үндістан Премьер-лигасының (IPL) эфирге шығу құқығын алған Дисней 2020 жылы Hotstar-да крикетті ақылы қызметке айналдырды және бірнеше жыл ішінде 100 миллионға дейін қолданушы жинай алатынына сенімді болды.

Бірақ үнді миллиардері Мукеш Амбани өткен жылы IPL құқығын $2,9 миллиард долларға сатып алып, ойындарды тегін тарата бастады. Көп ұзамай Диснейдің ізбасарлары қашып кетті-қазан айында 61 миллион қолданушының 21 миллионға жуығы шілде айына дейін кетті.

 Disney үндістердің қосымша қызметтер үшін төлеуге дайын екендігін бағаламағанын мойындайды, сондықтан «тегін крикет - бұл жалғыз оқ».

Компания 30 тамыздан бастап Азия Кубогының матчтарын, сондай-ақ қазан-қараша айларында әлем чемпионатын тікелей эфирде көрсетеді, оны 600 миллион смартфон пайдаланушысы тегін көре алады.

Disney Үндістандағы халықаралық крикет кеңесінің турнирлерін көрсету құқығын 2024 жылдан 2027 жылға дейін ұзартып, шамамен $3 млрд төледі.

Мобильді құрылғыларда крикетке ақысыз қол жетімділікті қамтамасыз ету 450 миллион көрерменді жинауға көмектеседі, бұл 2019 жылмен салыстырғанда үштен біріне көп. Компания әлем чемпионаты кезінде бір уақытта 50 миллион көрудің жаңа рекордын орнатуды жоспарлап отыр.

Компания көрермендерді WhatsApp-тағы бренд чатына қосу арқылы интерактивті жарнамаларға ставка жасайды, осылайша олар тауарларды бірден сатып ала алады.

Дегенмен, Диснейдің стратегиялық жоспарлары сәтті болатынына кепілдік жоқ. Сарапшылардың пікірінше, жарнамадан түскен табыс ағындық құқықтарды алу шығындарын жабуы екіталай. Үндістан нарығы компания үшін күтпеген болып қала береді.

Америка Құрама Штаттарында жарнамасыз Disney+ ағындық қызметіне жазылу құны 27% - ға, айына $13,99-ға дейін өседі. Салыстыру үшін, Үндістанда Disney+ Hotstar қызметі айына небәрі $3,62 тұрады.

Disney Үндістанда серіктес табу немесе тіпті өз бизнесін сату нұсқаларын зерттейтіні белгілі болды.