05.09.2023 15:33

Неліктен Salesforce АТ автоматтандыруға назар аударуды шешті

Жақында тоқсандық есепте Salesforce, Inc. (NYSE: CRM) бұлттық шешім провайдері кірістің өсу қарқынының баяулағанын хабарлады. Бұл Salesforce бизнесінің өсуімен де, ат бюджеттерін қысқартуға себеп болған макроэкономикалық белгісіздікпен де байланысты. Salesforce сұранысы жылдам қарқынмен өсіп келе жатқан жаңа автоматтандыру технологиялары арқылы өсуді жеделдетуді жоспарлап отыр.

Соңғы тоқсандық есепте Salesforce келесі жылдың қаңтарында аяқталатын 2024 қаржы жылында кірістің $34,7—$34,8 млрд дейін өсу болжамын жақсартты. Бұл жыл сайын орта есеппен 11% өсуді білдіреді, бұл өткен жылдардағы кірістің 20% немесе одан да көп өсу қарқынынан айтарлықтай төмен.

Көптеген ұйымдардың жаңа ат шешімдеріне шығындарының төмендеуі аясында өсудің жоғары қарқынын алу қиын. Алайда, бір уақытта автоматтандыруға сұраныс артып келеді, бұл персонал мен АТ жүйелерін пайдалану шығындарын азайтуға мүмкіндік береді. Salesforce осы бағыт арқылы сатуды кеңейтуге және кірістілікті жақсартуға ниетті.

Salesforce персоналға деген қажеттілікті азайтуға мүмкіндік беретін әртүрлі бизнес-процестерді автоматтандыруға арналған шешімдер портфолиосының ұлғаюын жариялады. Қазіргі уақытта Salesforce генеративті жасанды интеллектті (AI) өзінің коммуникациялық шешімдеріне, сондай-ақ Tableau аналитикалық платформасына біріктіреді.

AI енгізу арқылы Salesforce жеті жылда алғаш рет кейбір шешімдердің бағасын көтеріп, кірісті арттырды. Salesforce үшін AI технологиялары үлкен әлеуетке ие, өйткені компанияның негізгі өнімі тұтынушылармен өзара әрекеттесу шешімдері (CRM) болып табылады. Олар коммуникацияның көп уақытты қажет ететін процестерімен байланысты, олардың кейбіреулері жасанды интеллект дамуының қазіргі кезеңінде автоматтандырылуы мүмкін.

Salesforce бірнеше құралдарды қамтитын Einstein деп аталатын өзінің AI әзірледі. Атап айтқанда, бұл белгілі бір бизнес шешімінің күтілетін нәтижелерін бағалауға арналған болжамды алгоритмдердің пилоттық нұсқасы. Сондай-ақ, Salesforce Einstein CRM жүйелеріне арналған боттарды, суреттерді тану құралдарын, клиенттердің көңіл-күйін талдауды, үлгілерді іздеуді және ұйымдардың күнделікті қызметі нәтижесінде алынған мәліметтерден құнды ақпаратты қамтиды.

1 қыркүйектегі сауда-саттықта CRM акциясы $221,53 долларды құрады.