05.09.2023 17:15

Trivago жақын арада кірістің екі таңбалы өсуіне оралуды жоспарлап отыр

Әлемдегі жетекші қонақүйлерді іздеу жүйесі Trivago өз қызметтеріне ұзақ мерзімді сұранысты ынталандыруға бағытталған брендтің жаңа маркетингтік стратегиясын жариялады. Қазіргі шындықта тұрақты өсу онлайн саяхат секторын көрсетеді. Компания өз брендінің маркетингіне инвестицияларды ұлғайтуда, ағымдағы жылы кірістің төмендеуі күтілуде, EBITDA 2023 жылы 70 миллион еуродан асуы мүмкін және компания орта мерзімді перспективада кірістің екі таңбалы өсуіне қайта оралуға үміттенеді.

Trivago оның мета іздеу моделі бұрынғыдан да өзекті екеніне сенімді, бұл саяхатшыларға қонақүйлерді брондау кезінде жақсы үнемдеуге мүмкіндік береді. 2019 жылмен салыстырғанда бөлме бағасы өсті, бірақ нарықтағы бәсекелестік те өсті. Компания тиімді демалыс ұсыныстарын табуға арналған платформа ретінде өз мүмкіндіктерін барынша арттыруға тырысады. Компания туризм саласындағы негізгі ойыншылардың бірі болып қала береді. Соңғы бірнеше жылда ол тұрақты ақша ағындарын құру қабілетін дәлелдеді. Капитал құрылымын одан әрі оңтайландыру және акционерлердің көңілін көтеру үшін trivago арнайы бір реттік дивидендтер төлеуді жоспарлап отыр. Олар шамамен 184 миллион еуроны (немесе бір акцияға шамамен 0,53 еуроны) құрайды деп күтілуде, бірақ осы жылдың соңында төленеді.

«Маркетингтік стратегияны жаңарту аясында trivago қонақүйлерін брондау қызметі рентабельділік пен рентабельділікті арттырудан кірісті арттыруға баса назар аударуды жоспарлап отыр. Біздің ойымызша, бұл стратегия негізделген, өйткені бүкіл әлемде адамдар беделге немесе брендке емес, бюджетке негізделген саяхаттарды жоспарлауға және ұсыныстарды таңдауға мұқият болды. Бірақ бұл өршіл тапсырманы орындау осындай қызметтер нарығындағы жоғары бәсекелестікпен шектеледі», - дейді Freedom Finance Global жетекші талдаушысы Наталья Мильчакова.