07.09.2023 17:53

Morgan Stanley AI чатботын іске қосады

Morgan Stanley (MS) компаниясына өз инвестицияларын талқылау үшін жүгінетін клиенттер жақын арада чатбот АИ тыңдайды.

Бірнеше ай ішінде 1000 қаржылық кеңесші қатысқан тестілеуден кейін банк chatgpt, OpenAI жасаушыларымен бірлесіп жасалған генеративті жасанды интеллект ботын іске қосады. Бағдарламаның егжей - тегжейлері әлі хабарланған жоқ.

Клиенттердің рұқсатымен кеңес беру нәтижелері бойынша бот әңгіменің қысқаша мазмұнын жасайды, келесі қадамдарды ұсынатын электрондық хат дайындайды, Банктің сату дерекқорын жаңартады, қайта кездесуді жоспарлайды және кеңесшілерге салықтар, зейнетақы жинақтары және т.б. сияқты салаларда клиенттердің қаржысын басқаруға қалай көмектесуге болатынын біледі.

Сонымен қатар, банкирлер жүздеген мың құжаттарды қараудың орнына зерттеулерді немесе формулярларды жылдам іздеу үшін чатботты қолдана алады.

«Morgan Stanley чатботының іске қосылуы, ол инвестбанктің OpenAI-мен ынтымақтастығының нәтижесі болады, бұл клиенттерге жасанды интеллект көрсететін әлемдік қаржы-банк саласының алғашқы прецеденті болады. Morgan Stanley инвестбанкі премиум клиенттер үшін қызмет көрсету саласына инновацияларды енгізуді басымдыққа қояды және клиенттер үшін чат-ботты іске қосу осындай жоспарды іске асырудың нақты мысалы болады. Мұндай жаңалық Morgan Stanley - ге көбірек клиенттер тартуға мүмкіндік береді», - дейді Freedom Global Finance жетекші талдаушысы Наталья Мильчакова.

«Жасанды интеллекттің әсері өте маңызды болады, Интернеттің пайда болуымен салыстыруға болады», - деді Сэл Куччиара, Morgan Stanley Ақпараттық технологиялар жөніндегі директоры. Технология провайдерін таңдамас бұрын, Morgan Stanley арнайы бөлімшесі кремний алқабын үнемі сканерлеп отырды, 2022 жылы OpenAI әзірлеушілерімен кездесу өтті, тіпті ChatGPT бүкіл әлемге танымал болғанға дейін.

Энди Саперштейн, Morgan Stanley компаниясының тең президенті және байлықты басқару бөлімінің басшысы OpenAI бас директоры Сэм Альтманмен және компанияның техникалық қызметкері Борис Пауэрмен серіктестікті талқылау үшін Калифорнияға ұшып кетті.

Өткен жазда олар Morgan Stanley-ге байлықты басқару өнімдерін әзірлеуге артықшылықты қол жеткізуге мүмкіндік беретін келісімге қол қойды. Екі компанияның басшылары бұл шараны кешкі ас кезінде атап өтті.

Банк қызметкерлері технологияны пайдалы құрал ретінде қарастырады және оларды боттар алмастырады деп алаңдамайды. Жасанды интеллект бастамасы Morgan Stanley компаниясының активтерді басқару бөлімшесін дамыту стратегиясының бөлігі болып табылады, оның таза кірісі екінші тоқсанда рекордтық деңгейге дейін 16% - ға өсті, ал жаңа клиенттердің активтері $90 млрд-қа өсті. Бас директор Джеймс Горман, ол рекордтық мәмілелерге қолын созды, активтерді $10 трлн. дейін ұлғайту мақсатын қойды.


Morgan Stanley қаржылық ортада жасанды интеллект технологиясын енгізетін жалғыз адам емес. Көптеген банктер жасанды интеллектті сандарды өңдеу, алаяқтықты анықтау және тұтынушылардың транзакцияларын талдау үшін пайдаланады, ал Уолл-стрит алыптары мәтін, кескін және басқа деректерді жасауға қабілетті генеративті жасанды интеллектті пайдаланудың күрделі жолдарын әзірлеуде. Мысалы, JPMorgan Chase (JPM) Тереза Хайценретерді өзінің деректерді өңдеу және талдау жөніндегі бас маманы етіп тағайындады, ол Американың ең ірі қаржы институтында жасанды интеллектті енгізуге жетекшілік етеді. Bank of America (BAC) виртуалды көмекшісі Erica 2018 жылы енгізілгеннен бері миллиардтан астам тұтынушылармен өзара әрекеттесуді жүзеге асырды.

Moody's Analytics сонымен қатар OpenAI және Microsoft-пен бірге клиенттер пайдалана алатын зерттеу көмекшісін әзірлеу үшін жұмыс істейді. Ірі банктер жасанды интеллектті енгізу мәселесінде ең озық болып табылады.