13.09.2023 16:53

ЕО қытайлық үкімет субсидиялаған электромобильдердің импортынан қорғалады ма?

Еуропалық комиссия ҚХР-да мемлекеттік субсидияларды пайдаланатын импортталатын қытайлық электромобильдерге ЕО-ға қорғаныс баждарын енгізу керек пе деген сұрақпен жұмыс істей бастады.
 
Әлемдік нарықтар қазір Қытайда жасалған арзан электр машиналарына толы. Еуропалық комиссияның пікірінше, олардың бағасы үлкен мемлекеттік субсидиялар есебінен жасанды түрде төмен деңгейде ұсталады. Еуропаның автоөндірушілері бұл бірдей күрес емес екенін және өз үкіметтерінің көмегінсіз олар сатып алушы үшін күресте жеңіске жете алмайтынын түсінді.
 
Қытайлық электромобиль өндірушілері қазір сыртқы нарықтарды кеңейтуге күш салуда, өйткені ішкі бәсекелестік күшейіп, ішкі өсу баяулайды. Қытайдың жеңіл автомобильдер қауымдастығының (CPCA) мәліметтері бойынша, Қытайдан автомобиль экспорты шілде айында 63% секіргеннен кейін Тамызда 31% - ға өсті.
 
Еуропада биылғы жылы сатылған көліктердің 8% қытайлық брендтер шығарды, бұл өткен жылы 6% және 2021 жылы 4%.
 
Қор нарығы Еуропалық комиссияда талқыланған сұраққа бірден жауап берді, BYD, Nio және Xpeng акциялары ерекше сезімтал болды.
 
Сәуір айында NIO негізін қалаушы қытайлық электромобиль өндірушілері шетелдік үкіметтердің протекционистік саясатына дайындалуы керек деп мәлімдеді. Оның бағалауы бойынша, қытайлық электромобиль өндірушілері басқа бәсекелестермен салыстырғанда мемлекеттің көмегі есебінен шамамен 20% шығынға ие болды.
 
«Комиссия Қытайдан келетін электромобильдерді субсидиялауға қарсы тергеуді бастайды. Еуропа бәсекелестікке ашық, бірақ түбіне қарай жарыс үшін емес», - деді Еуропалық парламент.

«Еуропалық электромобиль өндірушілерінің алаңдаушылығы негізсіз емес, өйткені арзан электр қуатымен жұмыс істейтін қытайлық көліктердің ағынына байланысты кейбір компаниялар, мысалы, шведтік Volvo, бұл нарықты жоғалту қаупі бар. Алайда, егер мұндай тарифтер енгізілсе, бұл ЕО-ның Қытаймен сауда соғысының басталуына қауіп төндіреді, оның салдары бүкіл әлемдік электромобильдер нарығына, ең алдымен Еуропалық Одақтың өзіне қымбатқа түсуі мүмкін. Бүгінгі таңда еуроаймақ пен ЕО экономикасы тоқырауда, сәйкесінше, Қытаймен қарым - қатынасты бұзу шарттары ЕО-ның ең жақсысы емес, сондықтан ЕО шенеуніктері тек қытайлық электромобильдерге төнетін қауіптермен шектелуі мүмкін», - дейді Freedom Finance Global жетекші талдаушысы Наталья Мильчакова.