15.09.2023 11:02

JPMorgan клиенттер үшін сандық жалақыны өңдеуді жүзеге асырады

JPMorgan (JPM) жаңа функцияны - жалақыны цифрлық өңдеуді ұсынуды жоспарлап, шағын бизнес клиенттері үшін тартымдылығын арттырады. Жаңа технологияны енгізу үшін банк Gusto компаниясына жүгінді. Банк тұтынушыларға әртүрлі қолданбалар мен бағдарламаларды айналып өтпей-ақ көптеген операцияларды орындауға мүмкіндік беретін "бір терезеден" көбірек қызметтерді енгізуге тырысуда.

Жалақы төлеу көптеген компаниялар үшін әлі де қиын және қағазбастылықпен байланысты. The JPMorgan жағдайды өзгертуге және бизнес иелеріне оны жеңілдетуге және тезірек жасауға көмектесуге шешім қабылдады. Ұсыныс қызметкерлердің жалақысын төлеуге, салық құжаттары мен төлем түбіртектерін жасауға, сондай-ақ оларды жергілікті және Ұлттық агенттіктерге беруге мүмкіндік береді. Қызмет 2024 жылдың соңына дейін жұмыс істей алады.

JPMorgan-да 5 миллион шағын бизнес клиенттері бар, сондықтан іске асыру көптеген клиенттерге әсер етеді.

Осы жоба бойынша банктің серіктесі болған Gusto компаниясы 2011 жылы құрылды және 300 мың шағын және орта бизнес өкілдеріне қызмет көрсетеді. Соңғы рет ол $9,6 миллиард долларға бағаланды.

АҚШ-тың активтері бойынша ең ірі банкі JPMorgan соңғы жылдары технологияға миллиардтаған доллар инвестициялады. Бұл американдық бөлшек және іскери клиенттердің адалдығы үшін үлкен шайқастың бағасы, өйткені нарықтағы бәсекелестік күшейіп келеді және бүгінгі күні PayPal және Square сияқты ойыншылар клиенттерді өз жағына сүйреп апарып, үлкен және кейде ебедейсіз банктерді қалдырып, әртүрлі мүмкіндіктерді ұсынады.

Бұған дейін JPMorgan «fintech» бірқатар мүмкіндіктерін, соның ішінде шағын бизнеске арналған несие карталарын оқу мүмкіндігін және тұтынушылар үшін тікелей депозиттерді енгізді.