15.09.2023 12:22

Tesla технологиялық серпіліс жасайды, бұл автомобильдің өндірістік шығындарын екі есеге азайтады

Tesla (TSLA) электромобильдер жасау тәсілін өзгерте алатын және Илон Масктың өндіріс шығындарын екі есе азайту мақсатына жетуге көмектесетін технологиялық серпіліс жасау үшін бірқатар инновацияларды біріктірді.
 
Компания алғаш рет Y моделінің алдыңғы және артқы бөліктерін қалыптастыру үшін 6 мыңнан 9 мың тоннаға дейінгі қысыммен үлкен престерді қолданды, бұл мүмкіндік берді өндіріс шығындарын қысқартты және бәсекелестерді артта қалдырды.

Өзінің көшбасшылығын кеңейту мақсатында Tesla үнемі жаңашылдықты қабылдайды. Бұл жолы технология электромобиль корпусының төменгі бөлігін толығымен құюға мүмкіндік береді және бұрынғыдай 400 жеке бөлік жасамайды. Бұл ноу-хау Tesla компаниясының бас директоры Маск наурыз айында жариялаған өндірістік стратегиясының негізінде жатыр және оның алдағы онжылдықта миллиондаған арзан электромобильдер шығару жоспарының өзегі болып табылады.

Tesla өндірісінің жаңа технологиялары көлікті нөлден 18-24 айда жасауға мүмкіндік береді, ал бәсекелестердің көпшілігі бұл жұмысқа үш-төрт жыл қажет.

Алдыңғы және артқы бөліктерді аккумулятор орналасқан дененің ортаңғы төменгі бөлігімен біріктіретін жалғыз үлкен жақтауды компания онжылдықтың ортасына қарай $25 мың долларға шығаруды жоспарлап отырған Tesla шағын электромобильдері үшін жасауға болады.

Тесла осы айдың өзінде платформаны толығымен құю керек пе деген шешім қабылдайды деп күтілуде.

Осы уақытқа дейін автомобиль өндірушілер үлкен құрылымдарды құюды қолға алған жоқ, өйткені 1,5 шаршы метр немесе одан да көп бөлшектерді жасау өндіріс тиімділігін арттырады, бірақ бұл көптеген тәуекелдерді қамтитын қымбат процесс.


Құю мамандарының айтуынша, пішінді толық өзгерту $1,5-4 миллион долларға жетуі мүмкін.

Автоөндірушілер бұл өте қымбат процесс деп санады, әсіресе дизайндағы жарты ондаған өзгерістер қажет болуы мүмкін. Бірақ Масктың көзқарасы тәуекелдерге қарамастан, дененің төменгі бөлігін толығымен құюдың жолын табу болды. Tesla 3D принтерлердің көмегімен өнеркәсіптік құмнан қалыптар жасайтын фирмаларға жүгінді, мұндай қалыпта құю құны, тіпті бірнеше нұсқалары болса да, минималды, металл прототипі бар ұқсас процестің құнының 3% ғана.
 
Автокөлік корпусының төменгі жағындағы зембілдер салмақты азайту және соққыға төзімділікті арттыру үшін әдетте қуыс болады. Қазіргі уақытта олар бірнеше бөлікті штамптау және дәнекерлеу арқылы жасалады, ортасында бос орын қалдырады. Бір қосалқы жақтауды құю үшін Tesla қатты құм шыбықтарын орналастыруды, содан кейін бос жерлерді қалдыру үшін оларды алып тастауды жоспарлап отыр.
 
Құймаларды жасау үшін қолданылатын алюминий қорытпалары құмды және металл пішіндерде әр түрлі әрекет етті және көбінесе Tesla-ның соққыға төзімділік және басқа сипаттамалар критерийлеріне сәйкес келмеді. Құю мамандары мұны арнайы қорытпаларды жасау арқылы жеңді.