19.09.2023 16:23

Электромобильдер үшін күресте Toyota жаңа технологиялар мен "канбан" әдісіне бәс тігуде

Жапонияның өнеркәсіптік орталығындағы Toyota зауыттары өздігінен жүретін құрастыру желілеріне, жаппай құюға және тіпті электромобильдер өндірісінде қуып жету үшін ескі сәнді қолмен жылтыратуға көшті.
 
Әлемдегі ең танымал автоөндіруші жаңа технологияларды компания ондаған жылдар бойы тиімсіздікті, соның ішінде артық шығындарды жою үшін пайдаланған әйгілі үнемді өндіріс әдістерімен біріктіру арқылы Tesla (TSLA) артта қалушылығын азайта алады деп санайды.

Автоөндіруші зауытқа экскурсия кезінде өзінің соңғы жетістіктерін таныстырды, қонақтар ешқандай бояусыз жылтыр бамперлер жасау технологиясын көрді. Қалып айна жылтырына дейін қолмен жылтыратылған.
 
Toyota өзінің үнемді өндіріс жүйесінің, «канбан» қағидаты бойынша жұмыс процесін ұйымдастырудың арқасында заманауи өндірісте төңкеріс жасады, бұл жеткізілімдерді дәл уақытында жасауға мүмкіндік береді. Содан бері бұл әдіс ауруханалардан бастап бағдарламалық жасақтама фирмаларына дейін барлық жерде енгізілді және бүкіл әлемдегі бизнес мектептерінде кеңінен зерттелді.

Үнемі жетілдіруге және шығындарды азайтуға тынымсыз назар аудару Toyota-ның соғыстан кейінгі «көтерілуден» әлемдік алпауытқа айналуына ықпал етті. Бірақ қайта зарядталатын электромобильдер саласында оны тағы бір қажымас жаңашыл – Tesla компаниясы көлеңкеде қалдырды.

Жаңа Бас директор Кодзи Сато кезінде Toyota маусым айында аккумулятормен жұмыс істейтін электромобильдер өндірісін ұлғайтудың өршіл жоспарын жариялады, бұл гибридті Prius өндірушісі толық электрлік технологияны баяу қабылдағаны үшін көптеген жылдар бойы сынға ұшырағаннан кейін үлкен қадам болды.

«Toyota ұсынған автомобиль өндірісінің жаңа технологиялары әдеттегі конвейерсіз құрастыруды білдіреді. Бөлшектер мен тораптардың санын азайту және үлкейту арқылы шығындар күрт төмендейді және құрастыру уақыты азаяды. Компанияның бағалауы бойынша өнімділік 20% - ға өсуі керек, өйткені жаңа пішіндерді ауыстыру уақыты 24 сағаттан 20 минутқа дейін қысқарады. Осы жаңалықтардың аясында Toyota Motor компаниясының Токиодағы сауда-саттықтағы акцияларының құны қазірдің өзінде 2% - дан астам қымбаттады, менің ойымша, құнның өсуі АҚШ-тағы сауда-саттықта да жалғасады, өйткені өнімділіктің 20% - ға артуы компанияның кірісі мен таза кірісінің өсуіне әкеледі», - дейді Freedom Finance Global талдаушысы Владимир Чернов.

Жапондық автоөндіруші 2022 жылы әлемдік электромобильдер нарығының шамамен 0,3% ғана құрады, деп хабарлады Goldman Sachs, бірақ бұл көп ұзамай өзгеруі мүмкін.