22.09.2023 11:44
FedEx таза кірісті арттырды
Express сегментінде жөнелтілімдер көлемінің (ADP) төмендеу қарқынының жылдық қашықтықта -2,2% - ға дейін төмендеуі байқалады, бұл өткен жылы 12,1% - ға төмендеу шыңын есепке алғанда өте оң нәтиже болып көрінеді. International Economy тарифінде айтарлықтай өсім байқалады, онда бір жылдағы өсім +28,1% құрады. Мұндай секіріс АТР операцияларының кеңеюімен байланысты болуы мүмкін, бұл туралы компания мамыр айында хабарлады, өйткені АҚШ-тың экспорттық құрылымында елеулі өзгерістер байқалмады.
Соңғы алты жылда орташа тәуліктік көлем максималды болып, күніне 333 мың сәлемдемеге жетті. Осы санаттағы сұраныстың артуы сәлемдеме бағасының (RPP) +44% өсуіне әкелді. Бұл тарифтен түскен табыс сегменттің кірісінің шамамен 10% -. құраса да, біз одан әрі динамиканы қадағалайтын боламыз. АҚШ ішіндегі тасымалдар қысқаруды жалғастыруда, алайда тоқсан қорытындысы бойынша қарқын -6,7% - ға дейін қысқарды. Шыңы 2022 жылдың қарашасында ADP бір жыл ішінде -15,1% - ға төмендеген кезде болды. Мұндай динамика пакеттердің құнына табиғи түрде әсер етеді. Сонымен қатар, есепті кезеңде жанармай үстемелері айтарлықтай төмен болды. Шетелдік жеткізу қызметтерінің сегменті ADP төмендеуін баяулатады, бір жылдағы қарқын тек -2,2% құрады.
Ground сегментіндегі ADP құлдырауды тоқтатты және мамыр айының финкварталында 6% төмендегеннен кейін аздап өсуді (+0,6%) көрсетті. Менеджмент ups-тің басты бәсекелесіндегі жұмысшылардың ереуілдерінің жағдайы пайдалы болғанын атап көрсетеді, дегенмен бұл фактордың әсер ету дәрежесі күмән тудырады және, мүмкін, бұл өткен тоқсанда -17,4% төмендегеннен кейін өсім байқалған үнемді тарифте клиенттердің кетуін тоқтатуға ықпал етті. Тасымалдаудың RPP-і дәйекті негізде аздап түзетілді, дегенмен жылдық қашықтықта +2,8% плюс болып қалады.
Freight сегментінде жағдай әлі де қалыпқа келуден алыс. Бұл жағдайға Yellow (YELL) банкроттығы да көмектеспеді, дегенмен менеджмент клиенттердің ағыны есебінен күніне 5 мың жөнелтілімнің (ADS) өсуі туралы мәлімдеді, бұл қазіргі деңгейдің 5% - дан сәл астамын құрайды. Табиғи көріністегі динамика әлі де теріс аймақта, бір жыл ішінде құлдырау -12,6% құрады. Орташа тариф (RPS) екінші тоқсан қатарынан төмендейді және есепті кезеңнің қорытындысы бойынша төмендеу жылына - 4,2% құрады.
Бизнесті оңтайландыру бағдарламасының нәтижелері айтарлықтай. Кірістің төмендеуіне қарамастан, пайда өткен жылғы нәтижелерден 23% - ға жоғары болды, бұл DRIVE бағдарламасының тиімділігін көрсетеді. Бір жыл ішінде мердігерлердің төлем шығыстарының баптарында айтарлықтай төмендеу байқалды (-12,7% - ға). Сонымен қатар, жоғарыда айтылғандай, Express және Ground сегменттерінде операциялар көлемін қалыпқа келтіру белгілері байқалды. CEO қоңырауда ADS және RPS төмендегеніне қарамастан, жалпы тоқсандық шығындар $130 миллион долларға қысқартылғанын атап өтті, бұл әлі де операциялық маржасы 21% болатын ең тиімді FDX бизнесі. Бұл өткен жылы тіркелген 23,9% шыңынан сәл төмен, бірақ ағымдағы динамиканы ескере отырып, нәтижені көрнекті деп атауға болады. Ground сегментінде маржаның 13,1% - ға дейін жақсаруы байқалады, бұл былтырғы нәтижеге қарағанда 4,6 п. п. жақсы.
Компания EPS диапазонының төменгі шекарасын 2024 қ.ж. үшін $16,5 доллардан $17 долларға дейін көтерді, бұл сенімді бірінші тоқсанның фонында. Басшылық тұрақты негізде шығындарды $1,8 млрд қысқарту үшін DRIVE бағдарламасы аясында жұмысын жалғастыруда. Байбек бағдарламасы қалған 2024 қ.д.үшін $1,5 қамтиды.
«Біз Fedex Corp есептілігін оң бағалаймыз. Бизнесті оңтайландыру бағдарламасы жұмыс істейді және сегменттердің әлеуетті бірлестігі маржаға одан әрі оң динамика әкелуі мүмкін. YELLOW (YELL) және United Parcel Services (UPS) арасындағы шиеленісті жағдай іс жүзінде операцияларға әсер етпеді, бұл іс жүзінде көлік нарығының тұрақтануын және басқарудың қазіргі тиімділігін растайды. Компания тарифтердің көтерілгенін жариялады, бұл қаржы жылының екінші жартысындағы рентабельділікке оң әсер етуі және операциялардың одан әрі төмендеуі мүмкін», – деп түсіндірді Freedom Finance Global аға талдаушысы Сергей Глинянов.