22.09.2023 17:15

McDonald's 30 жылда алғаш рет жаңа франчайзилер үшін роялтиді арттырады

Жаңа McDonald's (MCD) мейрамханаларын ашатын компаниялар жақын арада жоғары роялти төлеуі керек. Фаст-фуд алыбы бұл төлемдерді қаңтардан бастап 4% - дан 5% - ға дейін көтереді және бұл желінің отыз жылға жуық жұмысында алғаш рет жасайды.
Өзгеріс бұрыннан бар франчайзилерге немесе бір отбасы мүшелері арасында сатылатын нүктелерге әсер етпейді. Алайда, жоғары мөлшерлеме жаңа серіктестерге әсер етеді. Франчайзи АҚШ-тағы 13,4 мың McDonald's мейрамханаларының шамамен 95% басқарады. Олар жалдау ақысын, ай сайынғы роялтиді және McDonald's жүйесінің бөлігі ретінде жұмыс істеу үшін компанияның мобильді қосымшасына жыл сайынғы аударымдар сияқты басқа төлемдерді төлейді.

Роялтидің өсуін нарық теріс жолмен қабылдауы мүмкін, компанияның американдық операторларымен қарым-қатынасы және онсыз идилден алыс. 
Соңғы жылдары McDonald's және оның франчайзилері бірқатар мәселелерге, соның ішінде мейрамханаларды бағалаудың жаңа жүйесіне және келесі жылы фаст-фуд қызметкерлерінің жалақысын 25% - ға арттыратын Калифорния заңына қайшы келді.

Екінші тоқсанда McDonald's франчайзилері Kalinowski Equity Research жүргізген сауалнамада корпоративтік басшылықпен қарым-қатынастарын мүмкін болатын бес ұпайдан 1,71 баллға бағалады. Бұл 2021 жылдың төртінші тоқсанынан бергі ең жоғары балл, бірақ ол әлі де тамаша бес ұпайдан алыс.
Дүрбелеңге қарамастан, АҚШ-тағы McDonald's бизнесі өркендеп келеді. Соңғы тоқсанда ішкі нарықтағы сатылым 10,3% - ға өсті. McDonald's-тің «Гримас» мерекелік кешкі ас және негізгі мәзір тағамдарына жоғары сұраныс сияқты жарнамалық акциялар сатылымның өсуіне ықпал етті.