04.10.2023 12:16

UPS және FedEx өз клиенттеріне жеңілдіктерді қайтарды

АҚШ бөлшек саудагерлері мен басқа жеткізу клиенттері төрт жылдан астам уақыт ішінде алғаш рет United Parcel Service және FedEx-тен жеңілдіктер ала бастады. Пандемия кезінде ups (UPS) және FedEx (FDX) онлайн сатып алу білігі құлады, бұл жағдайда компаниялар жеңілдіктер туралы сұраныстарды қабылдамады және жұмыс істеу үшін ең тиімді клиенттерді таңдады. Бірақ қазір компаниялардың өздері бос жүк көліктерін соғу үшін клиенттер үшін күресуге мәжбүр.

UPS және FedEx АҚШ-тың үйге жеткізу секторында үстемдік етеді, олардың үлесі шамамен 50% және жылдық кірісі  $191 млрд. Олар 2019 және 2024 жылдар аралығында жыл сайынғы жалпы ставкалардың 30% - дан астам өсуіне қол жеткізді. Бірақ қазір олар әр пакет үшін күресуге мәжбүр. Әлсіз сұраныс клиенттердің қолында ойнайды.

Онлайн сатушылар арасында танымал жердегі жеткізу қызметтерінің тарифтері екінші тоқсанда 2022 жылғы деңгейден төмендеді және үшінші тоқсанда төмендейді деп болжануда.

UPS бұрынғы бизнес деңгейлерін қайтарудың жалғыз жолы ретінде жеңілдіктерді пайдаланбайтынын айтты, бұл жоғары маржасы немесе үлкен Тапсырыстары бар перспективалы тұтынушыларды тарту құралы.

Тасымалдаушының жаңа позициясы кейбір онлайн-сатушыларға шығындарды азайтуға көмектесті, бұл өз кезегінде сатып алушылар үшін тиімді бағаны түзетуге әкелуі мүмкін.

Бүгінгі таңда жүк жөнелтушілер бұрынғы келісімдермен салыстырғанда шамамен 8-12% үнемдеуді алып жатыр. Бұл жеңілдіктер компаниялар пандемияға дейін алған жеңілдіктерге ұқсас.

UPS, FedEx, USPS және Amazon бірігіп, күніне 110 миллионнан астам пакетті жеткізуге қабілетті, ал олардың клиенттері күн сайын тек 70 миллионға жуық пакетті жеткізеді, сондықтан төмен сұраныс ұсынысқа әсер етіп, компанияларды тұтынушыларды тарту үшін жаңа ынталандырулар ойлап табуға мәжбүр ететіні анық.