20.10.2023 20:03

Уолл-стрит Meta және Google-да жарнамалық сатылымдардың жақсарғанын атап өтті

Сандық жарнама нарығы, ең болмағанда, кейбір Уолл-стрит фирмаларының бағалауы бойынша meta Platforms (META) және Google (GOOGL) үшін сау болып көрінеді.

Deutsche Bank және Bank of America екі технологиялық алпауыт үшін цифрлық жарнама нарығындағы жағдайдың жақсарғанын атап өтті, ал Deutsche Bank-тің айтуынша, Snap (Snap) артықшылықтарды көру үшін біраз уақыт кетуі мүмкін.

Жарнамалық тексерулер Google Search-тің тұрақты екенін көрсетеді, ал YouTube өсу қарқынының жоғарылау белгілерін көрсетеді, деп хабарлайды Deutsche. Bank of America мәліметтері бойынша, Meta цифрлық жарнама нарығындағы жағдайды жақсартудан, Reels монетизациясын құрудан және жасанды интеллект арқылы жарнаманы өлшеуді жақсартудан пайда көреді. Meta үшін цифрлық жарнама нарығының оң бағасына қарамастан, Bank of America валюта бағамдарының соңғы өзгерістерін ескере отырып, бағаны төмендетті. Компанияның 3-тоқсандағы кірісі $33,5 миллиард долларды құрайды деп күтілуде. Deutsche Bank-тің пікірінше, Meta өзінің шығындар құрылымын едәуір ұтымды етті және Reels және Messaging сегменттерінде монетизацияны жақсартты, ал тиімділіктің артуы жарнамалық бюджеттер үлесінің артуына әкелді. YouTube сонымен қатар 3-ші және 4-ші тоқсандарда өсу қарқынының жоғарылау белгілерін көрсетеді, өйткені бренд жарнамалары қалпына келтіру белгілерін көрсетеді, деп қосты банк.