08.11.2023 12:57

Жарнамалық жоспар Netflix-ті қалай өзгертеді

Бірнеше тоқсан бұрын Netflix Inc. (NASDAQ: NFLX) ұсыныстар тізіміне жарнаманы қолдайтын деректер жоспарын қосу арқылы бизнес үлгісін өзгертті. Сонымен қатар, компания шоттарды бөлісу мүмкіндіктерін айтарлықтай шектеді. Бұл инновациялар ағындық қызметке жаңа серпін берді, ол қайтадан жазылушылар санының тез өсуін тіркейді.
 
Атап айтқанда, екі тоқсанда Netflix-ке 15 миллион жаңа жазылушыны тек аккаунтты бөлісу шектеуі қамтамасыз етті, бұл алдыңғы бес тоқсандағы жазылушылардың жалпы санынан асып түсті. Сондай-ақ, компания жарнаманы қолдайтын жаңа тарифтік жоспарға 15 миллион қолданушы жазылғанын айтты (2023 жылдың мамырында 5 миллион қолданушы болды). Бұл тарифтік жоспардың сәттілігі АҚШ-тың жалпы жарнама нарығы экономикалық белгісіздікке байланысты салыстырмалы түрде әлсіз болғандықтан ерекше назар аударады.
 
Бір жыл бұрын іске қосылғаннан бері Netflix өзінің жарнамалық өнімін жетілдірді және қазір бес түрлі жарнама ұзақтығын ұсынады: 10-60 секунд. Компания сонымен қатар мобильді құрылғыларға бағытталған және жанрлардың көп саны, тәулік уақыты және аудиторияның демографиясы сияқты таңдау опцияларын ұсынады. Келесі жылы компанияда одан да көп жаңа мүмкіндіктер жоспарланған, соның ішінде үш эпизодты қатарынан көргеннен кейін жарнамасыз эпизодты жарнамалайтын жазылушыларға беретін көру бонусы. Netflix сонымен қатар жарнамада QR кодтарын ұсына бастайды және жарнама берушілерге белгілі бір шоуларға демеушілік жасауға мүмкіндік беру арқылы бүкіл әлем бойынша серіктестік бағдарламасын кеңейтеді.
 
Netflix жарнамалық қолдау жоспары кейбір жазылушыларды жарнамасыз тартуы мүмкін деп болжайды, бірақ бұл да стратегияның бір бөлігі. Атап айтқанда, компания барлық тарифтік жоспарлардың бағасын жарнамасыз көтеру құқығын өзіне қалдырады. Жарнамалық жоспар сонымен қатар жарнама берушілердің үлкен сұранысынан пайда табуға мүмкіндік береді. Netflix бүкіл әлем бойынша 200 миллионнан астам ізбасарлары, олардың қалауы туралы терең білімдері, сондай-ақ нақты мақсаттары бар жарнама берушілерге дәстүрлі теледидардан әлдеқайда көп нәрсе ұсына алады.
 
Осылайша, жарнамалық қолдау жоспары пандемиядан кейінгі ең жақсы емес кезеңдерді бастан өткерген Netflix-тің дамуына серпін берді. Компания ағымдағы тоқсанда жаңа жазылушылар саны шамамен 9 миллион болады деп болжайды және оның жазылым бизнес үлгісі қосымша кірістердің таза пайдаға айналатынын білдіреді. Менеджмент операциялық кірістілік биылғы жылы 20% - дан 2024 жылы 22-23% - ға дейін артады деп күтеді.
 
7 қарашадағы сауда-саттықта NFLX акциясы $434,61 долларды құрады.