30.11.2023 14:00

FAA қадағалауды күшейтеді және әлі де Boeing MAX 7 және MAX 10 сертификаттауды қарастырады

АҚШ Федералдық азаматтық авиация басқармасы (FAA) сейсенбі күні ұшақтарды сертификаттаудың жаңа саясатын қабылдағанын мәлімдеді. Ережелерді қатайтуға 2018 және 2019 жылдары Boeing 737 MAX қатысуымен болған екі әуе апаты себеп болды. 2020 жылдың соңында Конгресс FAA-ның жаңа ұшақтарды сертификаттауын реформалау туралы түбегейлі заң қабылдады, оның ішінде өндірушілерден қауіпсіздік үшін маңызды ақпаратты ашуды талап етеді.

АҚШ-тың Азаматтық авиация федералдық басқармасы (FAA) сейсенбі күні ұшақ өндірушілеріне қауіпсіздік үшін өте маңызды ақпаратты қалай сәйкестендіру керектігі туралы қосымша ұсыныстар беріп отырғанын және екі жаңа қадам да «ұшақты сертификаттау қауіпсіздігін жақсартады» деп мәлімдеді.

Boeing (BA) бұрын MAX апатына байланысты MCAS деп аталатын қауіпсіздік жүйелері туралы ақпаратты ашқан жоқ. Бүгінде компания FAA-мен ашық жұмыс істеуге дайын екенін мәлімдеді.

АҚШ Өкілдер палатасының баяндамасында Boeing кезінде MCAS-ты қауіпсіздік үшін өте маңызды жүйе ретінде жіктей алмады, бұл сертификаттау процесінде FAA-ның назарын аударар еді және «FAA Boeing-ді қадағалау мен ұшақты сертификаттауды атқара алмады» делінген.

Boeing-ге өтемақы, өндірістік шығындар мен айыппұлдар түрінде 20 млрд-тан астам шығынға ұшыраған апаттар ең көп сатылатын ұшақ өндірісінің 20 айлық тоқтауына алып келді.
АҚШ-тың Азаматтық авиация федералдық басқармасы әлі де MAX 7-ден кішірек және MAX 10-дан үлкен екі қосымша нұсқаны сертификаттау туралы мәселені қарастыруда.
АҚШ-тың Азаматтық авиация федералдық басқармасы (FAA) шілде айында сертификаттау кезінде бақылау нүктелерін орнатып, «ұшақ жүйелеріндегі қандай да бір конструктивті өзгерістерді жаңа немесе әдеттен тыс, демек қосымша тексеруді қажет етеді деп санау керек пе» деп мәлімдеді.