13.12.2023 15:06

Мексика Tesla компаниясына жерді гигафабрикаға пайдалануға рұқсат берді

Tesla электромобиль өндірушісі (TSLA) Мексиканың федералды қоршаған орта министрлігінен Нуэво-Леон солтүстік шекаралық штатында жоспарланған гигафабрика салуға жер пайдалануға рұқсат алды. Сейсенбі күні штат үкіметі зауытқа арналған жер шамамен 261 гектарды қамтитынын мәлімдеді.

Наурыз айында-ақ автоөндіруші Мексикада жаңа зауыт салу жоспарын жариялады, бірақ мерзімін жарияламады.

Нуэво-Леон үкіметі жобаның құны $5 млрд-тан асады деп есептеген, бірақ Tesla әлі күрделі шығындар болжамымен бөлісе қойған жоқ. Алайда, бұл сома бұрын жоспарланған сомадан аз болуы мүмкін, себебі қазан айында бас директор Илон Маск экономикадағы белгісіздікті ескере отырып, Мексикадағы зауыт құрылысының жоспарына «толық кірісуге» батылы жоқ екенін мәлімдеді. Осы мәлімдемеден кейін Нуэво-Леон үкіметі құрылысты қолдау үшін инфрақұрылымға $130 млн астам қаражат жұмсайтынын хабарлады. Бұл қаржыға электр қосалқы станциясын, газ құбырын, теміржол тармақтарын, жолдарды, сондай-ақ сумен жабдықтау және кәріз қызметтерін салу жоспарлануда. Гигафабрика алдағы екі жылда $15 млрд шамасында әкелуі тиіс.

«Tesla Мексикадағы құны $25 мың болатын бюджеттік электромобильдерді шығаруды жоспарлап отырған Tesla Gigafactory Mexico жобасының құрылысын бастау мен аяқтаудың нақты мерзімін әлі атаған жоқ. Қазіргі уақытта Tesla гигафабрикасының Нуэво-Леон штатында салынатыны белгілі. Бірақ жақында ғана, БАҚ хабарлағандай, штаттың билігі қытайлық электромобиль өндірушілермен осы штатта олардың зауыттарын салу мүмкіндігі туралы келіссөздер жүргізді. Сондықтан Tesla үшін бүгін құрылысты тезірек бастау және бюджеттік электромобильдер өндірісін ерте бастау өте маңызды, әйтпесе қытайлық бәсекелестер мексикалық нарыққа арзан электромобильдердің өз нұсқаларымен әлдеқайда ерте шыға алады және нарықтың едәуір үлесін ала алады», - дейді Freedom Finance Global жетекші талдаушысы Наталья Мильчакова. 

Бұл жоба көптеген компаниялардың Азия нарықтарынан шығып, өндірістерді АҚШ-қа жақын орналастыруға ұмтылатынын көрсетеді. Тіпті қытайлық компаниялардың өздері де осы стратегияны пайдаланады.